Nyári Parfüm Kívánságlista


Akik régóta követik a blogot, biztosan észrevették, hogy nagyon szeretem a parfümöket. Szeretek újakat kipróbálni és megvannak a régi nagy kedvenceim is. Általában minden évszakban más illatokat használok, de vannak olyanok is, amiket egész évben kedvelek és szívesen viselek.
Ebben a bejegyzésben azokat az illatokat gyűjtöttem össze, amikkel idén nyáron bővíteni szeretném a gyűjteményemet. Ha parfüm-keresésben vagytok, akkor remélhetőleg ez a bejegyzés segítségetekre lesz. 😊




Zara - Fruity 

Nagyon szeretem a Zara parfümjeit és a Fruity az egyik kedvenc illatom tőlük. A Femme-hez és Black-hez hasonlóan többször is újravettem már és szerencsére ez is egy olyan illat, amit szinte minden évben visszahoznak más-más csomagolásban. Az 50ml-es kiszerelés ára 3000 Forint körül van, ami szerintem nagyon pénztárcabarát. 
Az illat édes, de nem émelyítő és kellemes átmenet a gyümölcsös és virágos illatok között. 

Fejillat: Grapefruit, rózsa, mandarin, ribizli
Szívillat: Zöld illatjegyek, gyöngyvirág, jázmin
Alapillat: Vanília, pézsma, borostyán, szantálfa

Tökéletes késő tavaszi-nyári illat, ami nappalra és estére is viselhető. Rajtam nagyon tartós is, egy átlagos nyolc órás munkanapot kibír, ruhán még másnap is érezhető.



Ez a parfüm szerintem az egyik legtökéletesebb nyári-nyaralós illat. Finoman édeskés, mégis citrusos és friss. Az egyik legfinomabb kókuszos parfüm amit valaha szagoltam. Ezt az illatot szeretném majd beszerezni nyaralásra. 

Fejillat: Passionfruit, kókusz, pink grapefruit
Szívillat: Ciklámen, narancsvirág, vaníliavirág
Alapillat: Borostyán, pézsma, vanília

Ha egy nagyon nagyon nyári, trópusi, bulis illatot kerestek, akkor szerintem érdemes tenni vele egy próbát.



Egy újabb trópusi hangulatú parfüm, ami tökéletes nyaralásra, de az Omnia Paraiba sokkal kifinomultabb, elegánsabb. Én el tudom képzelni egy nyári esküvőre is, de a frissességével a forró hétköznapok parfümje is lehet. Nem tolakodó, nem harsány, nagyon nőies nyári illat. 

Fejillat: Passionfruit, keserű narancs
Szívillat: Golgotavirág, gardénia
Alapillat: Vetiver, kakaóbab

Frissítő trópusi illat ami szerintem a legforróbb napokon is kellemes viselet lehet.



Ez az illat már tavaly óta szerepel a parfüm-bakancslistámon. Inkább tavaszi parfümnek nevezném, de szerintem egy nyári estén is megállja a helyét. A legszebb jázminos, fehér virágos parfüm amit valaha szagoltam. Maga az elegancia és kifinomultság, mégsem rideg. Van benne egy kis játékosság és édeskés aroma, ami igazán nőiessé teszi. 

Fejillat: Afrikai narancsvirág
Szívillat: Jázmin
Alapillat: Pacsuli, virginiai cédrus, rózsa, fehér méz

Ez az illat tavasztól egészen őszig tökéletes választás azoknak akik szeretik a jázminos parfümöket. Tavasszal és ősszel nappalra, míg nyáron inkább estére ideális. 


Melyik a kedvenc illatotok nyárra? A fentiek közül kedveltek valamit? 😊

Megjegyzések

  1. Nem vagyok egy nagy parfümös lány, de a Zara parfümjei mindig nagyon csábítanak. Eddig még egyet sem vettem, mert mindig van itthon, és nem szeretnék halmozni, de nem élhetem le úgy az életem, hogy nem veszek egyet, ráadásul nagyon jó árban vannak.
    A J. Lo parfümről már több helyről hallottam, lehet abba is bele kéne szagolnom, hogy utána róla is álmodozhassak :D
    Nekem jelenleg a James Bond két illata a nagy kedvenc, bár valamiért inkább téliesnek érzem őket, mégis odavagyok értük, bármikor szívesen használom őket. Nagy álmom egyszer egy luxuskategóriás parfüm (Chanel vagy hasonló), magamat ismerve úgysem fogyna gyorsan :D De még nem vitt rá a lélek, hogy ennyi pénzt adjak ki valami múlandó dologért.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)