Glamour-Napok Haul 2018 Tavasz



 Idén tavasszal picit "csendesebben" telt a Glamour-Napok, legalábbis a közösségi médiában. Talán mert a hazai társadalom nagy részének figyelmét a politikai élet alakulása köti le. Minden esetre idén úgy éreztem, hogy nincs akkora hisztéria a jeles napok iránt, mint a korábbi években vagy akár csak ősszel. Nagyon kevésszer láttam hatalmas kupac mosópor, tampon, fogkrém és öblítő zsákmányokat a bloggerina társak social media felületein, aminek én személy szerint örülök, mert mindig is az az érzésem volt ezzel kapcsolatban, hogy sokkal inkább "arra ment ki a játék" hogy a kupac minél nagyobb legyen, hiszen az év többi részében ezek a csendéletek elmaradoztak az Instagram feedemből. 
Ebben a bejegyzésben azokat a termékeket mutatom meg Nektek, amiket én vásároltam és szokás szerint csak a ruhák, kiegészítők és kozmetikumok kerültek be a felsorolásba. Valamint mesélek Nektek arról is, hogy én milyen technikával vagy épp megoldással szoktam belevágni a kuponos ámokfutásokba. Ha kíváncsiak vagytok minderre, olvassátok el a teljes bejegyzést. 



1. Nos, elsőként én mindig át szoktam gondolni, hogy mi az, amire épp szükségem van. Ezt követően átnézem a kuponokat és megpróbálok a kettőt összevetve készíteni egy listát, hogy konkrét tervekkel indulhassak el. Néha az is megesik, hogy pár nappal előtte elmegyek az adott üzletbe, felpróbálom a kinézett darabokat, így egy csomó felesleges időt spórolok meg "élesben". Sajnos ruhát félrerakatni a legtöbb üzletben már nem lehet. 

2. Mivel legtöbbször Győrben vásárolok, azt is bele kell kalkulálnom, hogy ide nem érkezik meg a márkák teljes kínálata, illetve sokszor előfordul, hogy ami egy budapesti drogériában már két hete kapható, arról az itteni üzletben még nem is hallottak az eladók. Az előny viszont, hogy nincs akkora tömeg, mint a fővárosban. 

3. A drogériás 0. nap szerintem egy zseniális dolog és szintén segít abban, hogy egy picit eloszoljon a tömeg és lehetőségünk legyen arra, hogy ne ruhás táskákkal felpakolva kelljen a displayek előtt csárdásozni. Azt tapasztaltam, hogy a drogériák is sokkal felkészültebbek az utóbbi egy évben, többször van árufeltöltés, Garnier micellás vízből például egy teljes polc volt a DM-ben. Így is előfordul, hogy valami sold out, de például a Mixa arclemosót hiába kerestem csütörtökön a Rossmannban, viszont szombaton már raktak ki belőle. Én általában két napot szoktam rászánni a kuponozásra. Először letudom a drogériás kört, feltankolok mosószerből, öblítőből, mosogatógép tablettából és tisztítószerekből, majd megveszem a kinézett kozmetikumokat. A második alkalommal pedig elsősorban a ruhákra koncentrálok és esetleg teszek még egy próbát azokkal a termékekkel a drogériában, amikkel előtte nem volt szerencsém. 

4. A ruhaüzletekben tapasztaltam azt, hogy hiába kerestem meg és próbáltam fel pár nappal korábban a kinézett darabokat, a kuponos napra átrendezték az üzletet, nyilván hogy nagyobb legyen a hely, vagy hogy a népszerűbb darabok legyenek elérhetőbb, jól láthatóbb helyen. Erre azt a megoldást találtam, hogy a márka honlapjáról lementem a kinézett darab fotóját és ez alapján kérem az eladók segítségét. A H&M-ben például így sikerült megtalálni a kinézett nadrágot. 

5. A pénztárnál mindig ellenőrizni szoktam a blokkot, mivel jártam már úgy, hogy a pénztáros lány nem húzta le a kedvezményt. Valamint a kozmetikumokat is érdemes csekkolni mielőtt beállnál a pénztárhoz, mert sajnos jártam már úgy, hogy csak otthon vettem észre, hogy egy termékbe valaki belenyúlt. 😭



Ez a farmer az abszolút kívánságlistás darabom volt. Szerencsére vittem róla képet, így az egyik kedves eladó segített megkeresni, máskülönben sosem bukkantam volna rá, mert annyira eldugták. 


Tavaly tavasz óta szerettem volna egy hímzett virágos farmert és a mom jeans fazon is nagyon tetszett, ez pedig a kettőt kombinálja, ráadásul még a dereka is magas.
9490 Forint az eredeti ára. 


A levágott rojtos boka majdnem elriasztott, de felvéve nagyon jól néz ki. 


Egy sima koptatott magas derekú farmert is szerettem volna. Végül erre a darabra esett a választásom. 
Az eredeti ára 5990 Forint.


 Nagyon kényelmes, tökéletes lesz hétköznapokra.


Sima basic trikót szerettem volna, végül erre a fáradt kék darabra esett a választásom. Az eredeti ára 1290 Forint. Sajnos a Jóbarátok pólóból már csak nagyon kicsi és nagyon nagy méretek voltak, így azt nem sikerült beszereztem és a többi kinézett darabot sem találtam meg, de a legfontosabbakat sikerült beszereznem.


Ez a cipellő nem szerepelt a listámon, de tavasz eleje óta nagyon tetszett, csak korábban nem láttam belőle az üzletben, online pedig nem mertem megrendelni. Nagyon hasonlít a Gucci ikonikus mokaszinjára
Amikor megláttam, hogy van egy a méretemből, azonnal fel is próbáltam és legnagyobb örömömre passzolt és kényelmes volt, így boldogan kocogtam a teljes zsákmánnyal a pénztárhoz. 


A cipőt itt találjátok az online shopban, az eredeti ára 6990 Forint.
Erősen hajlok rá, hogy a púderszínűt is megrendeljem magamnak.

Vettem még egy ragacshengert is, mivel három macska+tavaszi vedlés okán nálunk az fogyóeszköz. Így a 20% kedvezménynek hála végül közel 5000 Forintot tudtam megspórolni, ami szerintem szuper.  😊


A drogériából csak a jól bevált termékekből táraztam be. Mindegyikből van még itthon, de ilyenkor szeretek előre gondolkodni.
Közben kiderült, hogy a DM Active Beuty pontgyűjtő rendszere meg fog változni és sajnos már nem lesznek kuponok, így pláne örülök neki, hogy kihasználtam most a kedvezményeket.

A DM-es pontgyűjtés változás miatt szerintem sokan fognak átpártolni a Rossmannhoz ugyanis májustól  megszűnnek a kuponok és ezután a 300 Forint után járó 1 pontot akkor lehet beváltani, ha összejött 200 pont. 1 pont pedig 3 Forintot ér majd, így lényegében 60 000 Forintot kell elköltened, hogy utána kaphass 600 Forint kedvezményt. Szerintem ez egyszerűen lehúzás, nesze semmi fogd meg jól. Láttam, hogy sokan kiakadt emiatt így remélem, hogy változtatni fognak ezen, mert szerintem sok vásárolót fognak elveszíteni, ha ez így marad.


 Sminktermékekből idén nagyon visszafogott kis listám volt és nem is sikerült mindent beszereznem, így végül négy termék jött velem haza. Kettő jól bevált darab és kettő újdonság.


A Catrice szemöldökceruzából szinte két hetente szoktam venni, mert ha napi szinten használom, akkor pár nap alatt elfogy. Most egy darab volt a színemből, így azt el is hoztam, felhasználva rá a Rossmann Dekor kupont.
A 40%-os Maybelline kuponnal a Total Temptation  spirál jött velem haza.
A DM-es 50%-os kuponokkal pedig egy Rimmel Stay Matte púder és egy Maybelline Matte Ink folyékony rúzs került a kosaramba. A Loyalist árnyalatot választottam ami egy barackos nude szín.

A kinézett L'Oréal tus és a Maybelline highlighter sajnos nem volt, ezeket majd a Joy-Napokon próbálom meg beszerezni.

Ez volt tehát az én Glamour-napi zsákmányom. Már szinte mindent kipipálhattam a tavaszi kívánságlistámról, aminek nagyon örülök

Ti mit vásároltatok? 😊

Megjegyzések

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Gondolom rájöttél miért töröltem. 😊 Mekkora ciki mar, hogy ezt átírja a telefon. Szóval a nadrág nagyon tetszik 😊.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem láttam az első kommentárt. :D Én is odavagyok érte, bár ma a simát avattam fel, mert a bokavillantáshoz nekem még hideg van. Nem is értem hogy bírnak egyesek télen is csupasz bokával mászkálni. :D

      Törlés
  3. Politika ide vagy oda, abban a Rossmannban ahol én jártam csak Shoppingtankok voltak :D

    VálaszTörlés
  4. Ennek a DM-es pontgyűjtéses mizériának hol lehet utánanézni? Néztem Instán, Facebook-on, de sehol sem találtam infót róla. Lehet, hogy még top secret?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elméletileg az appban a felhasználási feltételekben le van írva.

      Törlés
    2. Köszönöm az infót :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)