Balea Aqua Hidratáló Zselé Teszt/Vélemény


Itthon, a drogériák kínálatában sajnos még mindig nagyon szegényes a felhozatal az érzékeny bőrűek számára készült bőrápoló készítmények esetében. A márkák általában előszeretettel csempészik bele az illatanyagot és az alkoholt a krémekbe és szérumokba, így aki ezekre érzékeny a drogériákban ritkán talál számára megfelelő krémet, vagy ha mégis, akkor biztosan nem a pénztárcabarát árkategóriában. 
Nagyon izgatott lettem, amikor pár hete megláttam, hogy a Balea előrukkolt egy olajmentes, illatanyagmentes és alkoholmentes bőrápoló zselével és habár korábban nem voltak pozitív tapasztalatim az arckrémjeikről, mégis eldöntöttem, hogy teszek vele egy próbát, hiszen mindösszesen kerekítve 1000 Forintba kerül. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy menynire vált be, olvassátok el a teljes bejegyzést. 




A termék a márka megszokott minimalista, mégis mutatós csomagolását kapta. A dobozról kiderül, hogy a zselében kék alga kivonat és termálvíz is van, valamint, hogy huszonnégy órás hidratáló és felsorolják azt is, hogy mi nincs benne. 
A tégely üvegből van, így talán utazásra nem a legideálisabb társ. 


Nem szeretem azt a szót, hogy zselé, de ebben az esetben nagyon is találó, hiszen se a gél, se a krém kifejezés nem írná körül a termék állagát. Akik a 90-es években voltak gyerekek, biztosan emlékeznek még a vizes tégelyes és tubusos hajzselékre. Nos, valami ilyesmit képzeljetek el. Szinte kocsonyás, nagyon könnyű habár nem túl egyszerű kihalászni a tégelyből, ha van erre a célra alkalmas spatulátok, érdemes azt használni. 


Valóban nincs semmilyen illata. A bőrre kenve frissítő, könnyű érzetű és viszonylag gyorsan beszívódik, nem hagyva maga után ragacsos érzetet. Enyhén száraz, kombinált és/vagy vízhiányos bőrre tökéletes ápoló lehet, a nagyon száraz bőrnek szerintem kevés önmagában, mindenképpen kell mellé még valamilyen szérum vagy esszencia. 

Nálam nem okozott semmilyen irritációt ezalatt a pár hét alatt mióta használom. Éjszakai ápolásra nekem picit kevés, ezért nappalra használom, általában közvetlenül a sminkelés előtt. 

Ennek oka, hogy egy sietős reggelen a még le nem száradt zselére vittem fel a korrektort és valami fenomenálisan könnyen el tudtam rajta dolgozni. Ugyanezt tapasztaltam a vízbázisú alapozóval is. Sokkal szebb, egységesebb lesz így az eredmény, így mondhatni primerként is megállja a helyét. 

A hidegebb hónapokban biztosan kevés lesz, de tavaszra és nyárra szerintem jól fog működni az én kombinált bőrömmel. 


Összegzés: Ha valaki érzékeny bőrre, vagy illatanyag-alkohol allergiára hajlamos bőrre keres egy könnyed bőrápolót, aki szerintem érdemes vele tenni egy próbát, mivel az ára is nagyon kedvező és könnyen beszerezhető a DM üzletekben. Nekem primerként is bevált, nagyon szépen el lehet rajta dolgozni a korrektort és a vízbázisú alapozót. Nagyon száraz bőrre önmagában kevés, de más termékekkel kiegészítve a vízhiányos bőrre beválthat.

Értékelés: 5/5 

Nekem nagyon bevált ez a zselé. Minden nap használom és nem okozott semmilyen irritációt vagy problémát. Igazán frissítő, kellemes kis ápoló készítmény, aminek még az ára is abszolút kedvező. Jó néha ilyen kincsekre bukkanni a drogériában is. 😊

Ti próbáltátok már ezt a terméket? Milyen minden-mentes arcápoló készítményt javasolnátok még kipróbálásra? Milyen arckrémet használtok most? 

Megjegyzések