My Spring Wishlist 2018 - Tavaszi Kívánságlista 2018



Beköszöntött a március is, habár jelenleg kemény mínuszok tombolnak, és ha kinézek, apró pelyhekben szállingózik a hó, a madarak pedig hármasával lógnak a madáreleségen, így aztán nyugodtan kijelenthetem, hogy cseppet sincs tavaszi hangulatom. Pedig én részemről végeztem a téllel és kérem szépen a kellemes 10 fok fölötti hőmérsékletet és a madárcsicsergést, napsütést, virágokat...
Mindezek siettetésére összeállítottam az idei tavasz kívánságlistáját, amit most meg is osztok veletek és remélhetőleg hasznosnak, érdekesnek találjátok majd. 😊



Ruhák/Kiegészítők 

Ezen a fronton főleg inkább alapdarabokat szeretnék beszerezni, de azért néhány kis extra is felkerült a listára. 


  • Sima, magas derekú farmer - Egy világosabb darabot szeretnék, ha lehet nem bokáig érőt, mert a meztelen boka látványa tizenöt fok alatt a világból is ki tud üldözni. 
  • Farmerkabát - Hosszú ideje vacillálok rajta, de végre elszántam magam a beszerzésére, hiszen egy nagyon jól kihasználható darabról van szó, mait szinte egész évben tudok majd viselni. 
  • Sima nude-bézs kardigán - Tavaszra szerintem tökéletes árnyalat, amikor már megcsömörlöttem a sötét színektől. 
  • Mintás ruhák - Ez most az egyik új kattanásom és teljesen odáig vagyok a különféle virág, törzsi és geometriai mintás ruhákért. Fazonban és hosszúságban is szinte minden jöhet. Elegánsabban és lazábban is lehet őket hordani, így pár darabot szeretnék majd beújítani tavaszra. 
  • Virágmintás pulcsi - Nagyon tetszenek ezek a hímzett virágmintás pulcsik, így tavaszra szeretnék egyet. 
  • Basic felsők - Ezekből most egy csíkos és egy sima fehér vagy bézs darabot akarok beszerezni. 
  • Táska - A képen látható táska most az abszolút álom darabom. 
  • Bokacsizma - Sima, fekete, basic darab, semmi cicoma. Lehet, hogy uncsi, de Szerintem ez a legjobban variálható fazon. 
  • Fehér tornacipő - Kényelmes, egyszerű, jól variálható. 
  • Layered Choker - Ennek van magyar neve is vajon? Minek nevezzük? Többrétegű? Többszálas? No, mindegy nem akarok most filozófiai és nyelvi kérdéseket boncolgatni, a lényeg, hogy szerintem cuki kis ékszer és szeretnék egy ilyet. 

Szépségápolás 

Itt a szükséges és alapvető dolgok mellett azért becsúszott "pár" olyan dolog is, ami egyszerűen csak megtetszett és hosszas átgondolás után is úgy érzem, hogy ki is használnám őket. 


  • Arckrém - Tavasszal általában mindig küzdök a bőrömmel, mert ahogy melegszik az idő, mintha teljesen megkergülne. Kipirosodik, száraz, jönnek a pattanások, szóval tényleg kell neki az extra ápolás. A Clinique Moisture Surge krémjét szeretném majd beszerezni, mivel próbáltam belőle mintát és nagyon szerette a bőröm. 
  • Parfümök - Két Chloé parfüm között vacillálok, az egyik a márka szignatúra illatának edp változata, a másik a Love Story Eau Sensuelle. Még nem sikerült döntenem, hogy melyik válasszam. 
  • Chanel rúzsok - Szeretnék a márkától egy szép nude és vörös rúzst. 
  • Alapozó - Tavaszra az Estée Lauder Double Wear Nude alapozót szeretném majd beszerezni, ami gyenge közepes fedést ígér és 30-as SPF van benne. 
  • Colourpop paletták - A Dream St. és Give it tome me straight palettákat tervezem beszerezni, mert szerintem mindegyikben olyan színek vannak, amiket egész évben jól ki lehet használni. 
  • Colourpop Flexitarian Highlighter - Már ősz óta kívánságlistás darab, de eddig egyik rendelésembe sem fért bele. Mindenképpen szeretném majd, mert egyszerűen csodás fénye van. 
  • Physicians Formula Butter Bronzer - Sajnos sosincs szerencsém vele, mert állandóan csak a hűlt helyét találom a DM állványain, de mindenképpen le akarok rá csapni, mert annyi jót hallottam róla. 
  • Rúzsok - Több kívánságlistás darabom is van, főleg a Colourpop kínálatából. A folyékony rúzsaik közül a Lil Pump árnyalat. A Lippie stixek közül a Bichette és Frenchie színek között vacillálok, mindkettő piros, a képen látható Bichette mélyebb, míg a Frenchie az az igazi brutál vadító piros. A Lux rúzsok közül több színt is kinéztem, de a top három a Liquid Courage, Lay Over és az LA Lady színek. Még mindig nem volt alkalmam kipróbálni a Maybelline folyékony rúzsait, de mivel több új színnel is bővült a kínálat, így ezekből is szeretnék majd vásárolni. 
Ez volt tehát az idei tavasz kívánságlistája. Nagyon örülnék, ha kommentárban leírnátok, hogy ti mit szeretnétek beszerezni az új évszakra. 😊 

Van olyan a fentiekből, amit ti is szeretnétek vagy amit már próbáltatok?

Megjegyzések

  1. Én egy gyönyörű piros dzsekit néztem ki a Pull&Bear-ben, de egy igazán szép táskát is szeretnék már!:D

    VálaszTörlés
  2. Nem vártam tovább, vettem új arctiszító. Az én bőrömmár bolond. Lehet új szemkörnyék ápoló is kell. Mostani is hidratálós, mégis peteg a szemem sarkánál a bőr...
    Farmert én is szetetnék. Az egyiket kifogytam, a kedvencem pedig oda van.
    Az sötétebb virágos ruha felkeltette az érdeklődésem :)
    Ahogy a Lil Pump árnyalatú rúzs is. Gyönyörű, de nekem szerintem nem éri meg megrendelni egy rúzst kintről. Más nem kell. Pedig szetetnék egy szép rúzst tavaszra, ami jó is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)