Rosegal Kívánságlista


Ezúttal a Rosegal webshop kínálatából szemezgettem és állítottam össze egy kis kívánságlistát. Egy picit már a tavaszra hangolódva válogattam, illetve ezúttal előtérbe kerültek a kiegészítők és a sportruházat is. Ha kíváncsiak vagytok, mely darabok kerültek fel a kívánságlistámra, akkor nézzétek meg a teljes bejegyzést. 




tavaszra mindenképp szeretnék egy klasszikus farmerdzsekit és habár a sima változatok között nézelődtem, ez a hímzett virágmintás darab mégis megfogott. Szerintem egyszerre csajos és vagány és tökéletes lenne tavaszra. 



Ebbe a fodros ujjú pulcsiba teljesen beleszerettem. Gyönyörű a színe is és szerintem tökéletes átmeneti darab, én legalábbis látom magamat benne egy április délutánon, amikor épp munkából sétálok haza, kabáttal a kezemben, süt a nap és csiripelnek a madarak... no de az még odább van. 😊


Ha már a pulcsiknál tartunk, ez a gyöngyös cropped pulóver is felkerült a listámra, egyrészt a színe miatt, másrészt a gyöngyök miatt. Egy magas derekú farmerral szerintem fantasztikusan mutatna. 



Ha régóta követitek a blogot, akkor biztosan tudjátok, hogy a sportolás állandó része az életemnek. Legyen szó súlyzós edzésekről, pilatesről vagy futásról, minden egyes edzést feldob, ha egy csini edzőruhát viselek, ami még kényelmes is. Ez a nadrág ránézésre minden kritériumnak megfelel, így fel is került a kívánságlistámra. 


A sportnacihoz illő sportmelltartót is találtam a webshop kínálatában. Abból én az egyszerűbb szabásúakat kedvelem, a sok pánt és díszítés általában zavar. 


Három cica gazdájaként egyszerűen nem tudtam beleszeretni ebbe a cicás hajcsatba. Hát nem imádnivaló? Nagyon régóta keresek egy mutatós hajcsatot, amivel fel tudom dobni a hétköznapi frizuráimat. 


Ez a choker szett külön-külön és egybe viselve is nagyon mutatós szerintem és az elegánsabb vagy hétköznapibb szettekbe is bele lehet kombinálni. 




Mivel az idei évben hosszabb időre is elutazom majd, így már most lelkesen keresgélem a különböző rendszerezőket és neszesszereket, amikkel meg tudom majd könnyíteni a bőrödbe pakolást. Ez a neszesszer azért is szuper, mert külön kis tároló van benne a sminkecseteknek. Négy színben kapható, én még őrlődöm a fehér és a kék flamingós között. 


Tavaszra szeretnék majd egy közepes méretű barna táskát. A batyu-fazon már régóta tetszik és ennek a darabnak a színe is nagyon bejön. 


Ebbe a táskába is teljesen beleszerettem, mert egyrészt ez a postás táska fazon is nagyon tetszik, másrészt engem mindennel le lehet venni a lábamról ami gyöngyös vagy madárkás, itt pedig mindez még kombinálva is van. 


Ez a pasztellkék táska is szerelem volt első látásra. Tökéletes kiegészítője lenne egy ballonkabátos tavaszi szettnek. A bézs változata is nagyon tetszik és ezen kívül még elérhető mályva és fekete színben is. 

Ti rendeltetek már a Rosegal webshopból? Ha igen mik a tapasztalataitok? van olyan a fenti darabok közül, ami Nektek is tetszik? 😊

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)