Avon Mark Szemöldökformázó Gél Teszt/Vélemény


Szemöldökformázó gélekből és pomade típusú termékekből még mindig eléggé korlátolt a hazai üzletek és márkák kínálata, így nagyon megörültem neki, amikor megláttam, hogy az Avon Mark vonalába is bekerült egy. 
Több márka termékét volt már szerencsém kipróbálni, az első és igazi Anastasia beverly Hills Pomade-en át, az olcsóbb Freedom-os szemöldökfromázó gélig, így meglehetősen széles viszonyítási alappal vágtam bele az Avon darabjának tesztelésébe. Hogy mennyire váltotta be a hozzá fűzött reményeket, az a bejegyzésből kiderül. 




A csomagolás egyszerű és mutatós. A fekete fehér doboz egy kis fehér-fekete tégelyt rejt. Semmi csicsa, semmi felesleges infó. Nekem bejön. A tégely 4 gramm terméket rejt és az ára most akciósan 1299 Forint, ami szerintem teljesen korrekt összeg és jelenleg nem is jut eszembe ennél olcsóbb termék a hazai piacon. Itt tudjátok megrendelni. 


Viszont van egy kis bibi. Csupán két árnyalatban kapható. Én a Blonde árnyalatot próbáltam ki, ennél egy sötétebb van, a Deep Brown. Ez egy picit bekorlátozza a kipróbálást, hiszen csak szőke árnyalatból illene legalább egy "ashy" és egy klasszikus változatot piacra dobni és barnából is van vöröses, világosabb, sötétebb, azokról a lányokról pedig még nem is beszéltünk, akiknek gyönyörű hollófekete szemöldöke van, Na ők itt már gondban vannak. 


Amint kinyitottam a tégelyt, azonnal tudtam, hogy a színnel bizony gondban leszek, mert ez nekem túl vöröses és meleg. Én általában a hidegebb, "ashy" inkább taupe színben hajló szemöldökformázó termékeket kedvelem. 


Maga a gél nem túl puha és nem is túl waxos, ami biztató volt az állagát illetően. Ígérete szerint az precíz a felvitele és hangsúlyos eredményt érhetünk el vele, ami alapján és erős pigmentációt vártam. 


Sajnos a pigmentáció meglehetősen gyenge és az építése is nehézkes, mert ha több rétegben viszem fel, akkor az eredmény foltos púderes lesz. A lenti képen ti is láthatjátok, hogy a bőrre felkenve sajnos nem fed szépen. 


Csupasz szemöldök és az Avon géllel formázott. 

Az én szemöldököm nagyon világos és sajnos vannak olyan részek, ahol csalnom kell, tehát a bőrömre is viszek fel a festékből. Ezért nekem fontos, hogy egy termék kellően pigmentált legyen, mivel szép, egyenletes eredményt, csak így lehet elérni. 

Az Avon terméke meglátásom szerint azoknak lehet ideális, akik a szemöldökük formáján nem akarnak változtatni, csupán intenzívebb színt és hangsúlyosabb hatást szeretnének elérni. 
A szemöldökszálakat szépen befogta egyébként, ezzel nem volt gond. 
Még egy negatívum, a tartóssága. Ha nem érek hozzá, akkor nincs vele probléma, nem mászik sehová, egy 8-10 órát simán kibír. Viszont, amikor véletlenül hozzáértem, akkor sikerült letörölnöm belőle. Abba bele sem akarok gondolni, hogy nyáron 30 fokban, esetleg egy strandon, hogyan teljesíthet. 



Összegzés: Nem lesz a kedvenc termékem, mivel szem a szín, sem a pigmentáltság nem megfelelő számomra. Annak válthat be, aki a szemöldöke formáján nem akar változtatni, csak egy kis színt szeretne adni neki. A tartóssága rendben van, de nem dörzsölésálló. A színválaszték sajnos nagyon limitált. Minden más, az ár, a csomagolás korrekt. Azoknak tudnám ajánlani, akiknél nincs szükség drasztikus formázásra és még csak kísérletező szinten vannak a hasonló állagú szemöldökformázókkal, mivel gyakorolni tökéletes.

Értékelés: 5/2 

Sajnos nem tudok több pontot adni neki. Remélem dolgoznak a formulán és pigmentáltságon és több színben is piacra dobják, mert egyébként ígéretes termék lenne és tényleg nagy szükség van elérhető árú szemöldökformázó kencékre itthon.

*A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet. 

Ti próbáltátok már az Avon Mark szemöldökformázó gélt? Milyen terméket használtok szemöldökformázásra? 

Megjegyzések

  1. Ezt a terméket én is próbáltam, csak a sötétebb árnyalatban, írtam is róla a blogon. Sajnos én sem vagyok vele teljesen megelegedve, bár a sötétebb szín jóval pigmentáltabb.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)