2017. augusztus 1., kedd

Weekly Inspiration

Az elmúlt hétre eltűntem egy picit. Egyrészt minden nyáron szoktam tartani egy kisebb szünetet, amikor teljes online detoxot tartok, másrészt szükségem volt egy kis időre. 
Az eső, a hideg és az őszies időjárás erősen rányomta bélyegét a közérzetemre, ráadásul egy szomorú eseményt is meg kellett emésztenem. 
Szerintem, egy személyt nem csak akkor szerethetünk, ha ismerjük. Szerethetünk egy regényhőst, aki közel áll a szívünkhöz. Szerethetünk egy sorozat-karaktert, akinek a kalandjait hétről-hétre végigkísérhettük. És szerethetünk egy zenészt is, aki talán hosszú ideje jelen volt az életünkben, a dalaival kifejezve azt, amit mi nem tudtunk szavakba önteni. 
A tinédzserkorom elején ismertem meg a Linkin Parkot. Emlékszem, hogy a klipjeiket még nem is adták a magyar zenei műsorok, így egy szlovák csatornán láttam először és teljesen magával ragadott Chester hangja. Az a kettősség ami rejtőzött benne. A gyengéd, lágy, szinte angyali hang és az elei erő, amivel ki tudta magából adni azt a sok keserűséget és fájdalmat. Életem azon szakaszában kezdtem hallgatni  a zenéjüket, amikor bennem is élt ez a kettősség. El sem tudom mondani, hányszor hallgattam maximum hangerőn a HT vagy Meteora lemezeket és mennyiszer vesztem össze anyukámmal a Linkin Park poszterek miatt a szobám falán. "Kislányom, szedd már le ezeket a szörnyű alakokat a faladról!"
A zenéjük végigkísérte a tinédzser és felnőtt koromat, mert hiába telt el annyi év és hiába változott sokat a zenei ízlésem, a telefonomon mindig ott voltak a nagy kedvencek és minden alkalommal, amikor új zenéjük jött ki, izgatottan vártam a klipet. Azon a napon is így volt és akkor még nem tudhattam, hogy a lehető legfájdalmasabb hír követi majd ezt. Emlékszem, hogy elsőre nem is hittem el. Azt gondoltam, hogy egy ízléstelen tréfa az egész. Aztán amikor az összes híroldalon megjelent, összeszorult a szívem, mert tudtam, hogy ez nem csupán egy ízléstelen tréfa. Chester itthagyott minket. Az a Chester, aki annyi embert mentett meg a dalaival, aki szavakba öntötte milliók fájdalmát, akinek a mosolya olyan volt mint a napsugár, nincs többé. Olyan nagyon dühös voltam és vagyok. Ő mindig itt volt nekünk. Miért nem volt ott neki is valaki? Miért nem látta senki, hogy baj van és a démonok, amik ott ólálkodtak körülötte egész életében, most lassacskán maguk alá gyűrik?
A halálával a tinédzserkorom egy részét is magával vitte és olyan nagyon sajnálom, hogy nem láthattam őket még egyszer élőben.
Drága, Chester! Köszönök mindent! Sohasem foglak elfelejteni! 


Ezt az inspirációs válogatást, egy Chester-idézettel szeretném megnyitni. 

"Amint az ember elkezd foglalkozni azzal, mit gondolnak róla mások, azonnal elfelejt önmaga lenni!"


Örökké...


Varázslatos 


Álomszép ez a ruha. 


Imádnivaló ez a szandál 


Üde smink hétköznapokra. 


Nem hiszem, hogy el tudnám viselni magamon, de fotón nagyon tetszik ez a manikűr. 


Akarok egy ilyen szoknyát. 


Imádnivalóak. 


Finom tökéletesség. 


Nagyon tetszik ez a minta. 


Nasi ötlet. 


Minden szóval egyetértek. 


Gyönyörű! 


Minden lánynak kell egy púderszínű táska. 


Tökéletes paletta minden évszakra. 


Heti háttérkép. 


Sellőlányoknak


Tökéletes nyári manikűr.


Ebben a táblázatban azt láthatjátok, hogy mennyi kell az egyes gluténmentes lisztekből, hogy helyettesíthessük vele a sima lisztet. 


Éljen a szeder-szezon! 


Heti álomház. 


Idén Horvátországba megyünk nyaralni. Már nagyon várom. 😊


Hangulatos 


Ruha szerelem. 


Imádom a napraforgóvirágokat. 


Csodaszép ez a smink. 


Az a csempe! 😍


Heti poén! 😁


Cukiságok

Képek: Tumblr/Pinterest

Szép hetet és csodás augusztust mindenkinek! 😊

Melyik volt a kedvenc képetek? Mik a terveitek a nyár utolsó hónapjára? 😊

1 megjegyzés:

  1. Hétvégén Balaton :D jupii. igazából elég sok helyt besűrítettünk a nyaralásba, de már alig várom :D
    imádom a képeket, nem is tudnék választani :D

    VálaszTörlés

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...