Parfüm Pillanatok: Miu Miu


Imádom a parfümöket. Nem tudok úgy bemenni a drogériába, hogy legalább egyet meg ne szagolnék és mindig érdekelnek az újdonságok. Most is legalább öt illat szerepel a kívánságlistámon és szeretem a hangulatomhoz igazítani, hogy aznap melyik parfümömet fújom magamra. 
Nyárra szerettem volna egy könnyedebb, púderes, virágos, kifinomult illatot és három parfüm között őrlődtem nagyon sokáig. A Chloé edp hosszú ideje nagyon tetszett. A rózsa klasszikussága és a lágy púderessége mindig elvarázsolt. Az Elie Saab különleges, jázminos esszenciája pedig nagyon közül állt a szívemhez. Mindkét illatból vásároltam mintát és hosszú ideig próbálgattam őket. Aztán egy hétköznap délután beszaladtam egy parfümériába és megláttam a Miu Miu edp-t, aminek már korábban is nagyon tetszett az üvege. Gondoltam, kipróbálom. Az illat pedig, amit ez a játékos, kacér üveg rejtett, teljesen levett lábamról. Nem tudtam kiverni a fejemből napokkal később sem és akkor már tudtam, hogy ő lesz a nyári parfümöm. Ebben a bejegyzésben pedig bemutatom nektek. 




Az üveg hűen tükrözi a Miu Miu márka stílusát és filozófiáját. Egyszerre klasszikus és elegáns, mégis játékos és bohém. Van benne valami kislányos, ugyanakkor titokzatos. A kék és az arany a fehérrel akár unalmas is lenne, de a piros szín az egekbe repíti az összképet. Igazi fésülködőasztal-darab és kitűnik a designer parfümök üvegei közül

Én a 30 ml-es kiszerelést vásároltam meg a Notino-n, ami most akciósan 12 220 Forintba kerül, egyébként 17 900 Forint. A drogériában is körülbelül ezen az áron kínálták. Van belőle 10ml-es rollon is, ami azoknak éri meg, akik hamar ráunnak egy illatra. Nekem a 30 ml szerintem egy évig elegendő lesz, hiszen más parfümöket is használok mellette. 

A Miu Miu divatház első parfümjeként 2015 augusztusában került a boltokba és nagy várakozás előzte meg a megjelenését, majd nagyon gyorsan el is kapkodták, hosszabb ideig hiánycikk volt hasonlóan Marc Jacobs Decadence kreációjához
A parfüm megalkotója Daniela Andrier, aki a Prada parfümök kreátora is. 

Az üveg egyébként masszív, így biztonsággal magunkkal vihető egy utazásra is. Jól záródik és a szórófej egyszerűen tökéletes. A leglágyabb, legfinomabb permetet fújja, teljesen egyenletesen. 

A Miu Miu első illata egy igazi tavaszi-nyári kreáció, de akár ősz elejére is kellemes lehet, azokra a meleg, napfényes napokra, amikor még nem vágyunk nehéz, fűszeres illatokat viselni. 
Egy tökéletes nappali parfüm, nem túl tolakodó, de nem is lehet nem észrevenni, hiszen annyira egyedi és különleges. 


Fejillat: Gyöngyvirág, Bergamot, Citrom
Szívillat: Jázmin, Rózsa, Zöld illatjegyek, Feketeribizli, Barack 
Alapillat: Akaigalafa, Fehérpézsma 

Ha valaki ezek után azt hinné, hogy egy tipikus citrusos-virágos tucatillatot rejt a különleges üveg, az bizony téved. Ez az egyik legkomplexebb parfüm, amit valaha próbáltam és még  a hőmérséklettől is függ, hogy mely illatjegyeket érzem erősebben magamon. Ha hidegebb az idő, akkor a rózsa kerül előtérbe, a legforróbb napokon pedig a gyöngyvirág, a jázmin és a bergamott érvényesül erősebben. 

Első fújásra a rózsa illatát érezni ki belőle, amitől pár pillanattal később átveszi a vezetést a parfüm legerőteljesebb illatjegye, a gyöngyvirág, ami az illat teljes jelenléte alatt dominál. Egy nagyon autentikus, zöldes árnyalatában van jelen ez az illatjegy, amely mögött finoman megbújik a jázmin kecses, kicsit kesernyés aromája is. Ez remekül illik a feketeribizli fanyarságához, mait jól kompenzál a lédús, édes barack, amit csak közvetlenül a bőrön  érezhetünk ki a kompozícióból. 
A könnyed illatjegyek mellé érkezik még az akaigalafa fűs-fűszeres aromája, ami igazán különlegessé és egyedivé teszi ezt az illatot. Korábban nem volt még dolgom ezzel az illatjeggyel, de leginkább a borshoz tudnám hasonlítani. A fehér pézsma pedig karaktert ad az illatnak. 

Nem köntörfalazom. Ez az illat szerintem nem tipikusan az, ami mindenkinek bejön. Ha valaki az émelyítően édes drogériás parfümökkel ismerkedett eddig, akkor nem fogja szeretni. Valamint nem is az a tipikus virágos illat, mint például a Chloé Edp. 

A finom, törékeny eleganciája mellett van benne egy kis pajkosság, egy kis különlegesség. Egy nagyon fiatalos illat, ami szerintem leginkább a 25-35 közötti korosztály számára élvezhető, akik már megtalálták a saját stílusukat. Tökéletes választás azoknak a nőknek, akik humorosak, picit talán cinikusak is, nem szenvednek feltűnési viszketegségben, de szilárd véleményük van, amit nem félnek kimondani. 

Ez az illat tökéletes menyasszony-parfüm és egy olyan esszencia amiből szignatúra illat is válhat valaki számára. Elég belőle 2-3 fújás, hogy egész nap intenzíven érezhető legyen. Rajtam eddig a leghosszabb ideig 11 órát volt, és így is éreztem, ami nem mondható el sajnos az Elie Saab Edp-ről, ami 6-7 órát bírt csak ki. 



Minden összegezve, egy nagyon erős debütálás volt ez a parfümpiacon a Miu Miu részéről, amit nehéz lesz felülmúlni. Örülök, hogy megvásároltam és azt hiszem ő lesz a tavaszi-nyári szignatúra illatom, de nem vette át a vezetést a Jimmy Choo Edp-től. 

Ismeritek ezt a parfümöt? Ha igen, mi a véleményetek róla? Milyen parfümöt használtok ezen a nyáron? 


Megjegyzések