Eperfagyi hangulat az Avontól


A nyári melegben nincs is jobb, mint egy adag frissen készített tejszínes eperfagyi. Ennek hangulatát és színeit idézik ezek az Avon termékek, amiket az utóbbi hetekben tesztelgettem. 
Ha kíváncsiak vagytok rájuk, olvassátok el, mennyire váltak be. 😊




A tejszínes eper illatú habfürdő nagy kedvencem lett. Igazi eperfagyi illata van, ami sokáig megmarad a bőrön. Dús, lágy habot képez, amihez kevés is elég belőle, így egész nyáron át elég lesz ez az adag. 


A True Matt rúzsok nem ismeretlenek számomra, hiszen már volt szerencsém kipróbálni egy árnyalatot. A Red Supreme nevet viselő színről itt olvashattok. 


A Pink Passion egy igazi klasszikus tavaszi-nyári rózsaszín árnyalat. 


A textúra kellemes, matt rúzshoz képest viszonylag könnyen felvihető, de az általam korábban próbált másik árnyalattal ellentétben kicsit nehezebb egyenletesen felvinni. 


A szín szerintem épp a tökéletes rózsaszín. Picit kékes-mályvás tónusú, így elsősorban a világos bőrűeknek áll jól. 


A fedése nem teljes, ehhez építeni kell egy picit. 


Nekem nem szárítottam a számat és viszonylag tartós is volt. Az ivást egészen jól bírja, de evés után már meg kellett igazítani, így körülbelül 5 órát bírt rajtam. Az ára 979 Forint, ami alapján szerintem árkategóriájában a legjobb matt rúzs. 


Az Avon új sminkvonalától a mark.-tól ez a pirosító volt a második termékem. Nagyon tetszik a csomagolás, mert egyszerre modern, letisztult és praktikus is. Jól záródik és az aprócska mérete miatt ideális neszesszer-darab. 


A Candy Flush árnyalat egy igazi alapszín. Egy mályvás rózsaszín, ami mindenkinek jól áll és a legtöbb sminkhez passzol. 


Matt pirosító, amik általában nem a kedvenceim, hiszen nehéz velük természetes eredményt elérni. 


A pirosító egészen minimálisan prol, mai nagy szó egy matt termékről. A textúra kellemes, szinte krémes. A pigmentációt gyenge közepesnek nevezném, ami egyáltalán nem negatív jelző, hiszen kisebb az esély rá, hogy egy mozdulattal piruló bohócot varázsolunk magunkból. Szépen építhető és könnyű eldolgozni. A tartósságát tekintve viszont vannak hiányosságok. A nyári melegben sajnos rajtam csak 4-5 órát bírt ki, pedig a pirosítómnál nekem alap elvárás, hogy egész nap maradjon a helyén. Emiatt picit mellőzve lett, de ősszel biztosan ismét előveszem majd, mert kár lenne ezért a szép színért. 


Színminta egyetlen húzással. 

Összességében elégedett vagyok ezekkel a termékekkel. A matt rúzsok közül biztosan ki fogok próbálni még más árnyalatokat is, a tusfürdő nagy kedvenc lett, a pirosítót pedig szívből tudom ajánlani azoknak, akik esetleg még csak gyakorolnának egy ilyen termékkel. 

*A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet. 

Ti próbáltátok már valamilyen terméket? Melyik a kedvenc Avon habfürdőtök? 

Megjegyzések