Avon Spectralash Szempillaspirál Teszt/Vélemény


Az Avon Mark. vonalának darabjai közül legjobban a Spectralash szempillaspirál tetszett meg, amit a márka jóvoltából lehetőségem is volt kipróbálni. 
Nagyon birizgálta a fantáziámat az ötlet, hogy egyetlen tubusban tulajdonképpen három spirált kapunk, hiszen a tubus alján lévő csavart eltekerve változik a kefére került festék mennyisége. 
Hogy élesben ez mennyire működött, az a bejegyzésből kiderül. 



A fekete-fehér masszív tubus nagyon jól mutat. Igazán fiatalos, modern hatású. A tubus jól záródik. 


A kefe klasszikus, és az első fokozaton ennyi festéket vesz fel. 
Az illata átlagos, nem túl erős, a festék állaga pedig szerintem épp megfelelő. 
Sajnos azt kell, hogy mondjam a 2. és 3. fokozat szerintem teljesen felesleges. Ekkor már annyi festéket vesz fel a kefe, hogy az eredmény csomós, póklábszerű, összetapasztott pillák tucatja lesz. Én hamar el is felejtettem a tekergetést és megmaradtam az első fokozatnál. 


Pillák csupaszon és egy rétegben kifestve. 

Így nagyon szép, természetes eredményt kapunk már egy rétegben is. Az egyébként egyenesen előre álló pilláimat szépen megemeli és ez az íveltség ki is tart egész nap. Nem potyog és nem kopik. 
Nekem sajnos a természet nem adott dús és/vagy hosszú pillákat, de akinek alapból ilyen, az biztosan szeretni fogja.

Összegzés: Az extra funkciók ellenére egy teljesen átlagos szempillaspirált kapunk. Nekem a 2. és 3. fokozat egyáltalán nem működött és feleslegesnek is tartom. Ennek ellenére egy szuper kis hétköznapi spirált kapunk, ami nyolc órát simán kibír, szép természetes hatást eredményez és gyönyörűen göndörít. Az 1600 Forintos árát szerintem megéri. 

Értékelés: 5/3 

Sajnos a háromféle hatás nálam elmaradt. Egy teljesen átlagos, de jól működő szempillaspirál. ha valaki a természetes hatást kedveli és olyan spirált keres, mai egész nap kitart, akkor érdemes beszerezni. 

Ti próbáltátok ezt a szempillaspirált? Ha igen, mik a tapasztalataitok? 



Megjegyzések

  1. Én most ezt használom, és megszerettem. (-: Én úgy használom, hogy az egyes fokozaton az első réteg kettesen a második réteg. Majdnem olyan, mintha vízálló volna, a lemosása kicsit nehézkes. A harmadik fokozatot nem használom, szerintem majd ha fogyóban lesz. (-:

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)