Weekly Inspiration

Ti mit gondoltok a női irigység témáról? 
Én azt gondolom, hogy valamilyen szinten motiváló tud lenni, ha van egy pozitív példa a szemünk előtt, amit mi is szeretnénk elérni, legyen szó munka, külső vagy akár életstílus témáról. Ugyanakkor nem szabad hagyni, hogy az irigység megmérgezze az életünket. Sokan átesnek a ló túloldalára és minden egyes like-ért, kommentárért, rúzsért vagy épp leadott kilóért versenyfutásba kezdenek, hogy lepipálják a "konkurenciát". 
A női irigység másik és szerintem legaljasabb formája a rosszindulatú irigység, ami gyakran olyan személy ellen irányul, akit nem is ismerünk. Én személy szerint ilyenkor szeretném megkérdezni az illetőt, hogy miért bántja az ha valakinek ilyen haja, olyan ruhája, amolyan táskája, esetleg bizonyos kocsija van. Miért lesz neki ezáltal rosszabb? Mivel befolyásolja az ő életét ez? Nem lenne egyszerűbb elengedni ezeket a dolgokat és a saját életünkben lévő pozitívumokra koncentrálni? 
Attól, hogy te nem posztolsz minden héten egzotikus nyaralásról fotót még nem lesz kevesebb, mint aki megteszi? Attól, hogy te nem kapsz több ezer forint értékű pr cuccokat, még nem leszel kevésbé értékes blogger. Csak azért, mert nincs kockás hasad, még nem azt jelenti, hogy a párod nem lát csinosnak. 
Hidd el, sokkal egyszerűbb lesz az életed, ha elengeded ezeket a dolgokat és az irigység tárgyai helyett célokat kezdesz gyűjteni. 


Heti háttérkép. 


Annyira tetszik ez a szoknya! *.* 


Ananász-imádat. 


A bevezetőhöz visszakanyarodva... 


Végre kipróbáltam az Ultra Satin lips formulát is és odavagyok érte. 


Álomszépek 


Nagyon tetszenek a különböző méretű képkeretek így összerendezve. 


Mostanában megint rákaptam a quiche kélszítésre. Most a brokkolis-spenótos a kedvencem. 


Nagyon szépséges ez a mani. 


Csini! 


Rosie sminkje és frizurái mindig fantasztikusak. 


Epres-fahéjas csiga! Mármint EPRES-FAHÉJAS CSIGA! 😍


Egyszerű, de mutatós dekoráció. 


Heti elgondolkodtató. 


Cukkini fasírt. Ki imádja még? 


Heti álomház. 


Ez valami csoda! 


Nagyon tetszenek a színek. 


Kívánságlistás egy ilyen blúz. 


Lila tökély. 


Csodás smink Lindától. 


Szeretem a májusnak ezt a részét, amikor a kert még tele van virágokkal. 


Alapozó dupe-on a drogériából. 


Még mindig nem ettem idén fagyit. 😡


Nagyon tetszik ez az összeállítás. 


A csodás kertek a gyengéim. 


Az ilyen tökéletesen rendben tartott gardróbokkal le lehet venni a lábamról. 


Ez a Benefit paletta egy álom! *.* 


Mesés ez a hely. 


Szerelmes vagyok ebbe a ruhába! 😍


Heti cukiság.

Képek: Pinterest/Tumblr 

Szép Hetet Mindenkinek!

Melyik volt a kedvenc képetek? Mit gondoltok a nyitósorokról? 😊

Megjegyzések

  1. egyszer simogattam egy kopasz macskát. olyan, mint egy velúr cipő! :D a cukkinis fasírt nagy kedvenc nálam salátaágyon. amúgy ez az irigység téma igaz, és jogos, de valljuk be, szinte mindenki egy idő után átesik a ló túloldalára. csak van, aki időben felismeri, vagy esetleg mértékkel irigykedik (pl magában meg ilyenek), de a másik oldal, aki már hangot ad ennek, és ócsárol. én voltam már mindkét oldalon. voltam irigykedő a párom egyik excsajára, utólag nem is értem, honnan jött nekem ez az agymenés, hogy mennyivel szebb, csinosabb, vékonyabb, fúú majd a párom biztos újra összejön vele... :D ész nélküli koplalós fogyózásba kezdtem.. persze, idp kellett, míg rájöttem, hogy bármeddig is koplalok, a széles csípőcsontom miatt sosem leszek az a nádszál, mint az a lány, meg amúgy is, miután a párom felvilágosított, hogy hiába szép és dögös az a lány, olyan buta, mint egy szobanövény, kicsit rájöttem, hogy nem minden a külső. erre van az a tejes mondás, hogy a romlott tej is fehér.. :)
    illetve voltam azon az oldalon is, akit ócsároltak, a kedves sógornőm irigykedett rám ilyen-olyan dolgok miatt, ami nem beképzeltség, de fiatalabb korom ellenére ellenére, ő pedig nem. és persze az volt a legegyszerűbb módja ennek, hogy engem kibeszél, fikááz és egyebek. :D szörnyű emberi tulajdonság szerintem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy leírtad a véleményed. :)
      Szerintem is szörnyű dolog, főleg ha odáig fajul, hogy ahogy te is mondtad ócsárolja az illetőt, vagy esetleg még megpróbál kárt okozni neki, vagy keresztbe tenni. Sokszor bele sem gondolnak, hogy azzal az energiával valami hasznosat is csinálhatnának.

      Még egyszer köszi, hogy időt szakítottál a véleményed leírására. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)