Missha Pure Source Fátyolmaszkok - Teszt/Vélemény


Az utóbbi hónapokban Magyarországon is kitört a fátyolmaszk mánia. A drogériákban is megjelentek különböző változatok és egyre többen fedezik fel a koreai márkák kínálatát is, akik tulajdonképpen útjára indították ezeket a termékeket. 
Én már több márkát is kipróbáltam és ezúttal a Missha Pure Source vonalának két darabjáról írok Nektek, amik rövid idő alatt nagy kedvenceim lettek. Hogy miért? Az kiderül a bejegyzésből. 



Az Aloe változatot használtam legutóbb és eddig ez vált be a legjobban. Ígérete szerint hidratálja és puhítja a bőrt. Maga a maszk gondosan összehajtva található a zacskóban és habár nincs annyira átitatva hatóanyaggal, mint a Garnier, de mégsem akar állandóan leesni és elcsúszkálni az arcomról. Sokkal jobban illeszkedik. Az illata visszafogott, nagyon kellemes. 
A megtisztított bőrre kell felhelyezni. Én 15-20 percet szoktam fennhagyni, majd eltávolítás után a bőrön maradt anyagot, belemasszírozom az arcomba. 
Az eredmény puha, hidratált bőr, amire még külön arckrémet sem kellett kennem. 

Itt tudjátok megrendelni, az ára 590 Forint. 


A másik általam tesztelt változat a teafás verzió volt, ami ígérete szerint tisztítja és frissíti a bőrt. 
Ennek is nagyon finom, lágy illata van. A tisztító hatásáról nem tudok nyilatkozni, ilyen téren nem vettem észre semmilyen változást, de lényegesen frissebb és élettel telibb lett a bőröm a használata után. 

Itt tudjátok beszerezni, szintén 590 Forintos áron. 


Összegezve, nekem nagyon bejöttek ezek a fátyolmaszkok. Sokkal jobban, mint a Garnier háromféle verziója, mert amíg azok hatása csak 1-2 órán át volt érezhető, a Missha Pure Source maszkok használata után a bőröm 1-2 napig is hidratáltabb és élettel telibb volt. Ráadásul ezeknek az áruk is kedvezőbb és az összetevőik is szebbek. 

Extra tipp: én kétszer szoktam használni a maszkokat. Az első használat után visszateszem őket a tasakba és egy műanyag lezáróval rögzítem, majd a hűtőben tárolom. Így másnap reggel, vagy akár este is fel tudom tenni, ha elsőként reggel használtam. A hűtőből használva pedig igazán hűsítő hatásúak. 

Ti próbáltátok már a Missha Pure Source fátyolmaszkokat? 

Megjegyzések

  1. ez a hűtős tipp ez jó ötlet! magát a fátyolmaszkot nem tenném vissza, de a lötyit be kéne tennem :D
    egyébként azt hiszem, ezt az aloésat én is próbáltam, én most nagyon rákaptam mindenre, ami aloe verás :D

    VálaszTörlés
  2. Mostanában többször gondolkodtam, hogy valami extra ápolást kellene bevezetnem a napi arcápolásba. Nézegettem fátyolmaszkokat is.
    Ez az aloeverás szimpatikusnak tűnik.
    Nehéz napok tájékán a kombinált bőröm még problémás is.... így nagyon kell valami.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)