Ismerkedés a Magister Products termékeivel


 Mindig nagy örömömre szolgál, ha magyar márkák termékeit mutathatom be a blogon. Ezúttal a Magister Productstól érkezett egy csomag, amit már néhány hete tesztelgetek és most elérkezettnek láttam az időt, hogy meséljek Nektek róluk. 
Ha kíváncsiak vagytok rájuk, olvassátok el a teljes bejegyzést. 😊

A Magister Products márkát Dr. Mester Ildikó farmakológus szakgyógyszerész alapította és a filozófiájuk része, hogy az érzékeny bőrűek számára is egy elérhető árkategóriájú termékválasztékot hozzanak létre. 
A márka nagyon innovatív, a termékkínálatuk folyamatosan bővül. Én most három terméket próbáltam ki. Az AHA zöldagyagos mélytisztító maszkot, a kamillás arckrémet és a Maccarone habkrémet.


 Nagyon szeretem az agyagos maszkokat, de mivel érzékeny a bőröm, többször előfordult már, hogy ezek a maszkok irritálták a bőrömet. Az AHA savas hámlasztást is pont emiatt nem mertem még kipróbálni. 
A Magister Products AHA mélytisztító maszkja viszont nagyon kellemes csalódásnak bizonyult.


A csomagolás nagyon mutatós és praktikus. A kis tégely jól záródik és könnyű, így akár utazásra is magunkkal vihetjük. Az illata és a textúrája nagyon szerethető, gyengéd. Finoman rásimul a bőrre és igazán relaxáló élményt nyújt azalatt a negyed óra alatt amíg viselem. 
Az AHA sav mellett a zöld agyag és az uborkakivonat segít kitisztítani a pórusokat. Kifejezetten kombinált és olajos bőrre is ajánlott, de az érzékeny és normál bőr számára is tökéletes. 

Egyáltalán nem irritálta a bőrömet, nagyon gyengéden végezte a dolgát, az eredmény mégis tiszta, puha, üde bőr lett, ami sokkal kevésbé volt hajlamos kifényesedni. 
Azt meg kell említenem, hogy az AHA savas hámlasztás után mindenképpen javasolt fényvédőt használni. Ezt a csomagoláson is feltüntetik. 
Az 50ml mennyiség nekem nagyon hosszú ideig elég lesz, hiszen heti egy használat mellett még a felénél sem járok, így elmondhatom, hogy abszolút gazdaságos is.


 Ahogy teltek a hetek, az első, kellemes benyomásokon túl észrevettem, hogy sokkal kevesebb mitesszerem lett és nem bújtak elő pattanások, még a hónap piros betűs napjain sem. Ebben nyilván a következő arckrém is szerepet játszott, tehát haladjunk is tovább.


 A kamillás arckrémet kifejezetten zsíros és pattanásos arcbőrre ajánlják. Nekem korábban nagyon rossz tapasztalataim voltak az ilyen krémekkel, hiszen hajlamosak átesni a ló túloldalára, tehát szárítják és irritálják a bőrt. Így kissé szkeptikusan kezdtem használni ezt a krémet.


 Az első használat után tudtam, hogy ez valami egészen más lesz, mint amiket eddig próbáltam. Egy nagyon kellemes, visszafogott illatú termékről van szó, ami gyengéd, mégis gazdag. Gyorsan beszívódik és maximálisan hidratálja a bőrt, de ugyanakkor az eredmény azonnali matt bőr, ami ki is tart. Érezhetően tovább matt maradt a bőröm napközben is.


 A krém pedig segített a néhány gyulladt pattanásom eltüntetésében is, hiszen már az első használat utáni reggelen sokkal kisebbek és kevésbé pirosak voltak, tehát tudtam, hogy jó úton haladok. 
Az agyagos maszkkal nagyon jól kiegészítik egymást és tökéletesen bele tudtam illeszteni őket az arcápolási rutinomba.


 Engem mindennel le lehet venni a lábamról, ami mandulás és macaronos, de az ízlésemnek sajnos meglehetősen kevés ilyen bőrápolási termék van a piacon, így ez a habkrém szinte azonnal belopta magát a szívembe, amikor először levettem a tégely tetejét és beleszagoltam.


 A habkrém valami fantasztikusan süteményes, marcipános illattal kápráztat el minket. Az az igazi durva mandulaillat, mintha egy tepsi frissen sült macaron kelletné magát az orrunk előtt. 
A krém kellemes, a nevéhez méltóan habos. Nagyon gyengéd, tökéletes testápoló és én kézkrémnek is nagyon szeretem. Gyorsan beszívódik és érezhetően puha és hidratált bőrt hagy maga után, zsíros érzés nélkül. Az illata pedig nagyon sokáig megmarad a bőrön.
Ha lehetséges, ez a legnagyobb kedvencem a három közül.


Nagyon örülök, hogy megismerkedhettem a Magister Products termékeivel és bátran biztatok mindenkit, hogy nézzen szét a webshopjukban, hiszen mindenféle bőrproblémára és típusra találhattok termékeket. Valamint az áraik is nagyon barátiak

Ti próbáltátok már a Magister Products termékeit? Mik a tapasztalataitok? 😊

Megjegyzések