NOTD - Space Stories


Az Essence új szortimentjéből számomra az Out Of Space Stories lakkok voltak  a legszimpatikusabbak. Kinéztem vagy négyet, de élőben és a külföldi blogok fotói után végül csak az egyiket, a "01 outta space is the place" árnyalatot hoztam el. 
Erről olvashattok most a blogon. 




Jó ideje már, hogy semmi kedvem nem volt lakkozni, bonyolultabb manikűrt készíteni pedig pláne, de ahogy kitavaszodott, a csupasz kis körmeim szinte kérték a színes lakkokat és ezzel egy időben a lakkozási kedvem is visszatért. Régóta vágytam már egy gyöngyházfényű rózsaszín lakkra, aminek a fedési is jó és még tartós is. Nézzük az essence lakkja megfelel e a kritériumoknak? 


Az üvege nagyon tetszik, szerintem jópofa. Az ecsettel egyszerűen és precízen lehet dolgozni, a lakk állaga kissé talán túl folyós, de ha én elboldogultam vele, akkor Ti is. :) 


A lakk már egy rétegben majdnem teljesen fed, de én két réteget vittem fel és fölé még egy réteg Sally Hansen Mircale Gel fedőlakkot. 


Sajnos az én kompakt kis gépen nem tudta átadni azt a csodás, sellős-zöldes duokróm fényt, amivel ez a lakk tündököl. Az alapszín egy nagyon halvány, szinte fehér rózsaszínes árnyalat, pont olyan amit szerettem volna. 


Egy egészen minimálisan csíkoz, de biztos vagyok benne, hogy a nálam ügyesebbek ezt is ki tudják küszöbölni. 


A tartósságát tekintve szerintem zseniális, rajtam a 6. napon kezdett lepattogni, bár ez nyilván a fedőlakknak is köszönhető. 


Én teljesen beleszerettem ebbe a lakkba, ő lett az idei tavasz abszolút kedvence. 


Én a Müllerben vettem 749 Forintért, ami szerintem teljesen korrekt összeg érte. 

Ti próbáltátok már ezeket az Essence lakkokat? Melyik most a kedvenc körömlakkotok? :) 

Megjegyzések

  1. Én kettőt is megvettem az Essence OoSS lakkokból, bár nekem igazából mindegyik csalódás volt. ez nagyon szép, bár nem bírom a gyöngyházfényű finist, úgyhogy biztos nem fogom megvenni :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)