Miss Sporty "Really Me" Alapozó Teszt/Vélemény


Pár hete már olvashattatok néhány Miss Sporty újdonságról a blogon. Ezúttal a szintén a "Really Me" kollekcióba tartozó alapozó stickkel ismerkedhettek meg. 
Ha kíváncsiak vagytok rá mit is tud valóban és nekem mennyire vált be, akkor olvassátok el a teljes bejegyzést. 



A csomagolás nagyon kis cuki, csajos és egyben praktikus is. Tökéletes táskába-neszesszerbe dobós darab mondjuk egy hosszú hétvégére vagy ha a tornaóra-konditerem után felfrissítenéd egy picit az arcodat. 
Ígérete szerint könnyed érzést nyújt, a fedése természetes, gyenge, hagyja szellőzni a bőrt, de ugyanakkor egységes bőrképet ad. Három árnyalatban kapható, ebbél én a "002 Really Light" árnyalatot próbálhattam ki. 
Az ára 1399 Forint. 


Itt egy használat és a swatchok felvitele után láthatjátok teljesen kitekerve. Én a mennyiséggel nem igazán vagyok megelégedve, hiszen körülbelül 10-15 alkalomra elegendő ez a 7g-os stick, ami ár-érték arányban nem rossz, de ha napi szinten használjuk, akkor ez azt jelenti, hogy szinte minden hónapban újra kell venni. 


Nincs különösebb illata, az állaga pedig krémes, de a bőrbe dolgozva finoman púderessé válik, ezért nem szükséges külön púderrel fixálni. 


Az árnyalat nekem egy picit sárga lett, de nyáron szerintem tudom majd használni, ha lesz egy kis színem. Itt benti meleg fényben láthatjátok. 


Itt pedig benti, hideg, természetes fényben fotóztam le. 


Ez pedig kinti természetes fényben készült. 


A fedése gyenge, tényleg csak annyit tud, hogy egyenletesebbé teszi a bőrt, elfedi a pirosságot, a régebbi pattanáshegeket, de egy komolyabb bőrhibát, vagy a szem alatti karikákat nem tudjuk vele elrejteni, ehhez mindenképpen kell korrektor is. 
Az én kombinált bőrömmel egészen jól működött, de szerintem egy szárazabb bőrnél már problémás lehet, illetve egy nagyon extrémen zsíros bőrön biztosan nem bír ki egy teljes napot. 

Ujjal is könnyedén eldolgozható, így valóban jó kis sos termék, utazáshoz tökéletes, vagy akkor is elővehetjük, ha pár órára kell csak elugranunk valahová, de nem akarunk smink nélkül elindulni. 


Összegzés: Valóban picit szebb, egységesebb lett tőle a bőröm és a viselete is kellemes volt. Az ára is baráti és a csomagolása is praktikus, igazi utazás-barát darab. Én inkább a fiatalabb korosztálynak ajánlanám, illetve azoknak akik nem egy 12 órás munkanapot akarnak vele lehúzni. A fedése gyenge, így azok számára lehet ideális, akik csak egy picit szebb, egységesebb bőrképet szeretnének. 

Értékelés: 5/4 

Egy pontot levonok, mert én nagyon kevésnek érzem ezt a mennyiséget, illetve nekem picit szárította is a bőrömet, bár nem használtam alá primert. De összességében jó kis termék, biztosan el fogom használni. 

Ti próbáltátok már ezt az alapozót? Hogy viszonyultok a stick alapozókhoz? 

Megjegyzések