Weekly Inspiration

Nem akarok egy újabb, sablonos kis szösszenetet írni Nektek a Valentin-napról. Írhatnék arról, hogy milyen szép ünnep, de ne felejtsük el, hogy egy kapcsolatért nem csak az év egy napján kell dolgozni. Vagy írhatnék arról, hogy mekkora üzlet és buzdíthatnálak Titeket, hogy ne dőljetek be a fogyasztói társadalom csábításának. Biztathatnám a szingli lányokat, hogy nincs miért keseregni, rájuk is vár a nagy Ő valahol. De nem teszem, hiszen mindezek rátok zúdulnak most és már vagy egy hete mindenhonnét. 
Egy egészen más oldalról közelíteném meg a témát. Az ember manapság nagyon rá vannak arra függve, hogy szeretve vagy legalábbis kedvelve legyenek. Tedd a szíved re a kezed? Hányszor csekkoltad a telefonod, hogy mennyi szívecske vagy kedvelés érkezett a legutóbbi fotódra? Hányszor hasonlítottad össze magad XY-al, hogy neki hány ismerőse vagy hány követője van, a tieidhez képest? 
A mai lányok, már egészen fiatalon, 12-13 évesen amiatt aggódnak, hogy lemaradnak a szerelemről. Híresek, kedveltek akarnak lenni, mert rengeteg híres és kedvelt fiatal lányt látnak. Mindenki meg akar felelni a szépségideáloknak, a trendeknek, még akkor is, ha ez csak a látszat. Egy illúzió. 
A sok tökéletes, retusált, beállított fotó pedig rengeteg bizonytalanságot szül és az állandó érzést: én nem vagyok elég jó. 
Épp ezért, én ezen a mai napon arra szeretnélek buzdítani titeket, hogy mielőtt a nagy őt keresnétek, tanuljátok meg szeretni önmagatokat. Úgy ahogy vagytok. Azt a pár felesleges kilót, vagy a nem tökéletes fogakat, a mindig szöszös hajkoronát és a reggel a tükörben látott sötét karikákat. Megpróbálhatjátok elrejteni, megváltoztatni őket, hozzá igazítani az aktuális ideálokhoz és aztán keresni valakit, aki beleszeret az új, felturbózott verziótokba. Vagy megpróbálhatjátok megszeretni ezeket az apró tökéletlenségeket, és aztán egy nap, majd jön valaki, aki ezekkel együtt is olyannak lát majd titeket amilyenek valójában vagytok: különlegesek és gyönyörűek!


Ma reggel már tavasz illatú volt a levegő.


Imádnivaló ez a pulcsi.


Csodaszépek


Messy bun örökké!


A kivillanó téli bokától még mindig a hideg ráz, de ez a cipellő nagyon bejön.


Egy kis valentin-napi mani, mert azért csak mégis, na. 😉


Csodaszépek ezek a Makeup Geek szemhéjpúderek.


Vagány!


Mostanában nagyon tetszenek ezek a spotlight technikával készült szemsminkek.


Itt szívesen ücsörögnék most egy jó könyvvel.


Csináltatok már házi-müzlit? :)


Egy falatnyi tavasz.


Love it...


Csodás gyűjtemény.


Whao! *.*

 

Egyszerű és fincsi nasi nem csak a mai napra. :)

 

Abszolút hercegnős.


Heti álomház.


Egy újabb dupe lista.


Csodás összkép.


Így sosem unalmas a reggeli. 😊


Minta minta hátán.


Egyszer szeretném megnézni New Yorkot hóesésben.


Csini


Odavagyok ezért a maniért.


Dzsekiszerelmem.


Rejtett szemhéjú sorstársaim most valószínűleg velem együtt sóhajtanak lemondóan, de ezt akkor sem tudtam kihagyni, mert annyira gyönyörű.


Imádom a mogyoróvajat, ez az egyik hozzávaló, amiből mindig van otthon.


Sikkes


Ég veled tél. Szép voltál, de legfőképpen nagyon hosszú és hideg, szóval most már sipirc! Napsütés, hóvirág, jácintok meg pillangók, jöhettek!


Kis bújós cukorfalat. 😻

Képek: Pinterest/Tumblr

Szép Hetet Mindenkinek! 

Mit gondoltok a nyitósorokról? Melyik volt a kedvenc képetek?

Megjegyzések

  1. szuper összeállítás lett, de nekem New Yorkon meg is akadt a szemem! <3 már elkezdtem gyűjteni egy körútra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy mennék! :) Mondjuk nekem a városok általában évszakokhoz vannak sorolva. New York-tél, Párizs-tavasz, stb. :D

      Törlés
  2. Szerintem nem csak én vagyok így, de számomra önmagam elfogadása nagyon nehéz volt. Talán a legnehezebb. Most sem 100 ℅ ,de szerintem sokat fejlődtem. A sport sokat segített benne. Önismeretre tanított, ami nélkül nem ment volna a fejlődés. Az eredmények, mások vissza jelzései pedig önbizalmat adtak. A tükör sem ellenség már...
    Ne habozzatok változtatni, megéri , nem kell sok!
    Azokat a reggeliket Valaki elkészíthetné nekem a héten. Éjszakás vagyok és ilyenkor a reggeli készítés is nehezemre esik.
    Miért van az, hogy ha Messy bűnt készítek az nem ilyen. Az enyém kis csutka.
    Nem követek sminktrendeket napi szinten. Mi az a spotling technika?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)