Fashion Art

Summer Dreamin

Megjegyzések

  1. bocsi, hogy ehhez írom, de ez outfit, és biztos lenne ötleted. :))
    tegnap vettem egy vászon cipőt magamnak, mert hihetetlen olcsó volt, de én sosem hordtam ilyet.
    láttam már, hogy rövidnacihoz/szoknyához titokzoknival hordják. oké :D
    de hosszú farmerhez? fekete a cipőm, ha hozzá hosszú fekete zoknit veszek fel a hosszú farmerhoz nem béna? a boka villantós farmerokat utálom, szerintem nagyon bénák. :D illetve azt sem szeretem, ha a hosszú nadrágból kilóg a bokám..
    vagy nejlon zoknival? vagy hogyan kéne ezt hordani?
    a neten nem találtam rá képeket :(
    köszi :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)