Tavaszi Yankee Candle Haul + Vélemény


 Aki esetleg még nem tudná, de szerintem mindenki észrevehette, aki akár csak 1-2 hónapja is olvassa a blogot, hogy imádom a Yankee Candle márkát, különösen az illatviaszaikat. Már akkor is nagyon szerettem, amikor kis hazánkban még nem volt kapható, mindig barátok-rokonok útján szereztem 1-1 üveggyertyát, amit aztán hosszú ideig dédelgettem és használtam. 
Viszont az illatviaszok nekem sokkal jobban beváltak, mert annak ellenére, hogy egy tart nem olyan olyan tartós (napi 2-3 óra olvasztás mellett körülbelül 4-7 napig érezni az illatát, adott illattól függően), de így egy kis méretű üveggyertya áráért körülbelül 6-8 illatot próbálhatunk ki. 
Ezúttal néhány állandó tavaszi és örök kedvencemet szereztem be, illetve az új illatok közül hármat. Róluk olvashattok bővebben ebben a bejegyzésben. :) 


Már korábban is említettem, hogy egyszerre általában 8-10 tartot szoktam rendelni, és ez a mennyiség körülbelül 2-2,5 hónapra elegendő úgy, hogy egyszerre néha többet is használok. Persze nem egyidejűleg, de napközben általában a nappaliban szoktam egyet olvasztani, este pedig a hálószobában, attól is függően, hogy melyik illatról van szó, mert vannak olyanok, mint például a Madagascan Orchid, ami az egész házat beillatozza.


Az új tavaszi kollekcióból három darabot szereztem be, mivel a negyedik még nem volt készleten. Hamarosan ismét rendelek majd, akkora be van tervezve a Lemongrass&Ginger is. 
Őszinte leszek, amennyire vártam ezt a kollekciót, annyira nem estem hanyatt tőle és sajnos a tavalyi illatokkal kapcsolatban is ezt érzem. Van egy kiemelkedő kedvencem a többi pedig amilyen "elmegy" kategória. Kíváncsi leszek, hogy a negyedik illat változtat e ezen a felálláson. 
Remélem, hogy behozzák a Pure Essence kollekció illatait is és nyári Riviera Escape-et is. 
De most nézzük az új illatokat!



"Bambusz, fás aromák és bergamott finom keveréke, amely mámorító, mint a holdfény a vízen." 

Ez egy eléggé férfias illat. Nagyon tiszta és friss, számomra egyértelműen inkább nappali használatra készült aroma, amit én vagy darabolnék, vagy egy nagy térben olvasztanék. Egy kicsit kesernyés-fűszeres, de ugyanakkor van egyfajta tengeri-friss illata is, amit az ilyen aromájúnak címzett légfrissítőknél megszokhattunk. Nem kellemetlen, de nem is lesz a legkedvesebb illatom. Ha pasinak vennétek YC terméket, akkor ezt, vagy a Kilimanjaro Stars-t javasolnám.



"A nyugalom meghatározása... körte és narancs aromája keveredik a trópusi virágok és a lágy pézsma illatával."

A My Serenity-nek szerintem olyan illata van, mintha a Pink Sands és a Vanilla Cupcake illatok keveréke lenne. Ebből kifolyólag én imádom. 
Kellemesen édeskés, de közben mégis fanyar. Gyümölcsös, de mégis van egy kevés krémessége és kiérződik a pézsma illata is. Ez a kedvencem ebből a kollekcióból. 
Egy meleg áprilisi nap estéjére tartogatom. 



"A bazsarózsa a tavasz egyik legkívánatosabb virága, amely elcsábít ellenállhatatlan édességével."

Erre az illatra voltam leginkább kíváncsi, de ez okozta a legnagyobb csalódást is. Azóta már kezdek megbarátkozni vele, de a leírás és a címkén lévő kép alapján én valami egészen másra számítottam. 
Ez az illat engem a régi idők nagymamás rózsás szappanaira emlékeztet. Rózsaillatú, de közben púderes és egy picit kesernyés is. Nem mondom, hogy rossz, de nyomába sem érhet a Fresh Cut Roses-nek.



"Az egzotikus és ritka madagaszkári orchidea ellenállhatatlan vonzereje." 

Ez a tavaly nyári kollekció egyik illata és nem a kedvencem. Sőt. Viszont Gergő nagyon szereti. Szóval csak emiatt rendelem meg időnként. :D Ez az egyik legerősebb illat, így kisebb térbe én mindenképpen darabolnám. 
Egy nagyon édes, szinte émelyítően édes, de közben virágos illatot képzeljetek el. Olyan, mint a folyékony édesítőszer. ha valaki kedveli az édes-virágos illatokat akkor ez elnyerheti a tetszését. Most éppen akciós áron kapható.



 "Élénk és gyönyörű… a puha, trópusi hibiszkusz szirmok alkotta csokor illata keveredik enyhén citrusos aromával."

Ez az illat a tavaly előtti tavaszi kollekció része volt és még sosem próbáltam. Egy nagyon gyümölcsös, intenzív, ugyanakkor virágos illat, olyan mint egy izgalmas trópusi koktél. 
Ő is akciós, de meg is nyerhetitek nálam! ;) 



"A varázslatos champaca ritka és örömteli aromája elevenedik meg ebben a páratlan gyümölcsös, virágos illatban."

Ez az illat is akciós áron kapható most. Az egyik kedvenc tavaszi illatom. Virágos, de közben egy kicsit édeskés, viszont nem émelyítő, mert van egy kevés gyümölcsös citrusossága is. Tökéletes hálószoba illat.



"Kényeztesse magát ezzel a gyümölcsvirágokkal színesített krémesen lágy illattal."

Ez az egyik örök kedvencem. Egy púderes, diós-mogyorós aromájú illat. Egy kicsit kesernyés, de közben nagyon friss és van egy kis virágos mellékzöngéje is. Nagyon-nagyon nehéz körülírni, de ha valaki szereti a Lake Sunset illatot, akkor ebben sem fog csalódni. Ez számomra egy nappali illat és mivel nagyon intenzív, el szoktam felezni. 



"Az élénk citrusok, édes virágok és a fűszeres vanília mesés keveréke egy egzotikus sziget atmoszféráját hozza el otthonába." 

Ez az egyik legnépszerűbb Yankee illat és nem hiába. Én is imádom. Citrusos, de ott bujkál a vanília édessége is. Virágos, de nagyon kellemesen, egyáltalán nem émelyítően. Yankee-szűzeknek ezt ajánlanám első kipróbálásra a márkától. 
Autóillatosítóban is ezt használjuk és gyakran már februárban is ezt égetem tél-undor ellen. Tökéletes tavaszi-nyári illat. :)




"Az aranyló napsugarak még utoljára megmártóznak a szinte mindig kék vízben, felidézve számunkra egy nyugodt, pézsmaillatú naplemente emlékét." 

Általában évszakok szerint használom az illatokat, de vannak örök kedvenceim is. Közülük holtversenyben a következővel a Lake Sunset. 
Körülírhatatlanul varázslatos és különleges. Friss, de mégis van benne egy kis fűszeresség, egy kis púderesség. Egyszerűen megunhatatlan.



"Vaníliás sütemény gazdag és krémes aromája egy csipetnyi citrommal és vajas cukorbevonattal."

Imádom ezt az illatot. Édes és krémes, és émelyítő és szinte már túl sok, de sosem elég belőle. Olyan valóban mint egy vaníliás cupcake, gazdag vajas krémmel.  
Ha szereted az édes sütiillatot, akkor ezt is imádni fogod. 

Ti próbáltátok már az új illatokat? A többi közül van kedvencetek? :) 

Megjegyzések

  1. Ezek közül mindet szeretem.Hát a Lemograss fenomenális,és már mindenféle gyertyaméretben megvettem,nem bírom megunni :D
    A Peony tényleg nagyon fura illat,nekem nagyon erős is volt.A Pink hibiscus is nagyon tetszik,kis gyertyában sem okozott csalódást :)
    Amúgy ősszel lesz Macaron is,arra már nagyon fáj a fogam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj arra nekem is, remélem itthon is lehet majd kapni! :) A Red Velvet hiányzik nagyon. Kedvenc sütis illatom volt.

      Törlés
    2. Biztos lesz...
      Amúgy a Red velvet fantasztikus 😍

      Törlés
  2. Kisebb tartokat vásárolok,még nem kapott el nagyon a YC láz :)
    Ráadásul nagyon fura ízlésem van, kevés illat tetszik: nem szeretem a túl édes, tömény illatokat, inkább a gyümölcsösöket.
    A legnagyobb kedvencem a Spiced Orange, ezt pedig a pirosas gyümölcsös illatok követik (Berry trifle, Black cherry, Cranberry ice, Cranberry pear, Mandarin cranberry).
    Gondolkodom egy újabb rendelésen, átolvasom majd a bejegyzéseid, hogy melyikeket próbáljam még ki :)

    VálaszTörlés
  3. Úgy szeretem ahogy az illatokról írsz. :)
    Még nem próbáltam. Sajnos elköltözött a bolt vagy felszámolták ahol beszereztem őket, úgyhogy új lelőhely után kell nézzek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)