Blogszülinapi-Tavaszi Nyereményjáték!!!!!!


A blog február közepén ünnepelte az 5. születésnapját. Ezen okból és mert itt a tavasz, úgy döntöttem, hogy egy szerencsés olvasót megajándékozok. 
Ezzel szeretném Nektek megköszönni, hogy itt vagytok immáron öt éve és olvastok-írtok a blogra. :) Nekem nagyon fontos, hogy elsősorban azok az olvasók kerüljenek előtérbe, akik rendszeresen részt vesznek a blog életében és kommentálnak, ezért ez plusz esélyt fog jelenteni a játékban is. 
Először is nézzük mit kell tennetek a jelentkezéshez: 

Feltételek: 
  • Legyél a blog nyilvános feliratkozott olvasója! Kommentárban írd meg, hogy milyen néven követsz. 
  • Add meg az email címedet amin keresztül értesíthetlek! 
  • Kommentárban írd meg, hogy mit szeretsz a legjobban a tavaszban! 
Plusz esélyek: 

+1 esély: Ha az elmúlt egy hónap során legalább egy bejegyzéshez írtál a blogon. (Egy ilyen bejegyzést linkelj be. Utólag írt kommentár nem számít bele.) 
+2 esély: Ha a játék ideje alatt rendszeresen írsz a blogra. (Nem kell minden bejegyzéshez, de mondjuk heti szinten legalább kettőhöz. Ezt a játék végén fogom összesíteni, ha valaki megfelel ennek a kritériumnak, automatikusan megkapja a +2 esélyt.) 
+1 esély: Ha követsz Instagramon! (Nevet kérek!)
+1 esély: Ha követsz Facebookon! (Nevet kérek!) 
+1 esély: Ha követsz Twitteren! (Nevet kérek!) 
+1 esély: Ha követsz Bloglovin'-on! (Nevet kérek) 
+1 esély: Ha megosztod ennek a bejegyzésnek a linkjét nyilvánosan a Facebookon! (Linket kérek!) 
+1 esély: Ha megosztod ennek a bejegyzésnek a linkjét Twitteren! (Linket kérek!) 
+1 esély: Ha kiteszed a legfelső képet a blogod oldalsávjába, erre a bejegyzésre mutató linkkel ellátva, vagy írsz róla egy bejegyzést a blogodon! (Linket kérek!) 

Összesen tehát 11 esély szerezhető a játékban! 

A nyeremények: 



A Sleek legújabb palettája az All Night Long, mert idén tavasszal nagyon divatosak a fényes szemhéjpúderek. 


1 darab Neogence fátyolmaszk. Itt olvashattok róluk bővebben. 


Egy Schwarzkopf Got2Be textúrázó spay, a szexi laza hullámokért. 


1 Yankee Candle Pink Hibiscus tart, hogy az otthonod is tavaszi hangulatba kerülhessen. 

A játék április 5-én éjfélig tart! 

Sorsolás három napon belül! 

Sok szerencsét mindenkinek! :) 

Megjegyzések

  1. Szia!
    Szuper kis csomag lett! Viktória Láposi néven követem a blogot.
    email: laposi.viktoria.mfg@gmail.com
    A tavaszban legjobban a madárcsicsergést, a csodás, nyíló virágokat és az eső illatát szeretem...
    Követlek Facebookon: Viktória Nagyné Láposi
    Bloglovinon: Viktória Láposi
    Megosztottam: https://www.facebook.com/viktoria.nagynelaposi/posts/576375715843240?pnref=story

    Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia :)

    Köszönjük a lehetőséget :)
    A tavaszban a legjobban a megújulást, a születésnapomat és a napsütést szeretem :)

    dalmico17 (Dalma Lippai) néven követem a blogot.

    e-mail cím: dalma.lippai@gmail.com

    +1 facebook: Dalma Lippai néven követlek.
    +1 instagram: dalmucl néven követlek
    +1 twitter: @DalmaLipstic néven követlek
    +1 bloglovin: Dalma Lippai néven követlek.
    +1 twitter megosztás: https://twitter.com/DalmaLipstic/status/705745612537520128

    VálaszTörlés
  3. Szia! Köszi a lehetőséget :)Szuper játék!
    Krisztina Redák néven követem a blogod. email : redakkrisztinaa@gmail.com
    Imádom , hogy a természet ujjá éled , a színeket , illatokat , és hogy végre süt a nap !
    +1 esély : @redakkrisztinaa néven követlek Instagramon
    +1 esély : Krisztina Redák néven követlek FB-on.
    +1 esély : Redák Krisztina @RedakKrisztina néven követlek Twitteren.
    +1 esély : redak krisztina (redakkrisztina) néven követlek Bloglovin-on.
    +1 esély : Megosztottam a játék linkjét twitteren https://twitter.com/RedakKrisztina/status/705754586108268545
    +1 esély : és a blogom oldalsávjában is http://rkrisztiii.blogspot.hu/
    Szép napot ! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Adrienn Simon néven követem a blogodat és az e-mail címem sadry007@freemail.hu. Lehet furán hangzik,de én a tavaszban a legjobban a nap 'illatát' szeretem. Friss, új, tele van energiával.
    Plusz esélyek:
    -facebook: Adrienn Simon
    -twitter: @Simon_Adrienn
    -bloglovin: simonadrienn
    -instagram. simonadri21
    Köszi, puszi, csak így tovább <3

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nikxa néven vagyok a blog nyilvános feliratkozója
    e-mail cím: knikk1992@freemail.hu
    Mivel nekem ilyenkor tavasszal van a születésnapom ezért mindent szeretek a tavaszban. Egyszerűen fantasztikus, amikor arra lehet kelni, hogy már nincsen sötét és, hogy csicseregnek a madarak és mikor ablakot nyitok, akkor egyből megcsap a friss levegő és az ilyenkor szokásos illatok. A körülöttünk lévő emberek is láthatóan vidámabbak és ez egy nagyon jó dolog szerintem! :)
    +1 esély: követlek Instagramon nikyykoni néven
    +1 esély: Niki Koni néven követlek facebookon
    +1 esély: Nikyy Koni néven követlek twitteren
    + 1 esély: Nikolett Koni néven követlek Bloglovin’on
    +1 esély: megosztottam a bejegyzésnek a linkjét Facebookon: https://www.facebook.com/koni.nikolettjudit/posts/922352587878457?pnref=story
    +1 esély: megosztottam a bejegyzésnek a linkjét Twitteren: https://twitter.com/NikyyKoni/status/705763298147491840
    Szuper nyeremények és köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon jó kis csomag lett! Nemes Adrienn néven követem a blogot.
    email: nemes_adrienn@freemail.hu
    A tavaszban legjobban a madárcsicsergést, a nyíló virágokat, a barkát és a napsütést szeretem.
    Követlek Facebookon: Adrienn Nemes
    Bloglovinon: n_adry
    Twitteren: n_adry
    Megosztottam: https://twitter.com/n_adry
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Patera Kamilla néven követem a blogot, az emailem: kami.lla5553@gmail.com
    A tavaszban azt szeretem a legjobban, hogy végre nem délután négykor sötétedik, és nem kell bazimeleg kabátokban járni :D

    +1: Instagram - beatyourheartout
    +1: Facebook - Patera Kamilla
    +1: Twitter - @paterakamilla
    +1: Bloglovin' - kamiii

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Hogy mit szeretek legjobban a tavaszban, az nagyon nehéz. A mostani reggeleken azt vettem észre, hogy imádom mikor kilépek az ajtón reggel, és olyan jó tavaszi idő van egyből jó kedvem lesz.

    BSFNora néven követlek itt a blogon, emailem: beautysecretsfromnora@gmail.com

    +1 Instagram: bsfnora
    +1 Facebook: Gonda Eleonóra
    +1 Bloglovin: Gonda Eleonóra

    Nálad a legtöbb bloghoz viszonyítva még viszonylag sokszor kommentelek, de ahogy visszanéztem csak kommentelnék, de aztán sokszor épp a metrón vagy ebédszünetben olvaslak. :) Egyet találtam az elmúlt egy hónapból: http://moonangelstories.blogspot.hu/2016/02/kezdjuk-ujra.html

    Köszi a játékot, szuperek a nyeremények!

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Barbi (Beauty & Glamour Blog) néven vagyok feliratkozva.
    Az email címem: sz.barbara0429@gmail.com
    A tavaszban azt szeretem, hogy jobb az idő, jön a meleg, közeleg a nyár,
    egyre több a napsütés, nyílnak a virágok, na és persze azért is szeretem, mert tavaszi születésű vagyok.

    Legutóbbi kommentem 1 hónapon belül: http://moonangelstories.blogspot.hu/2016/02/oscar-2016-ruhamustra.html#comment-form
    Insta: barbiii_sz
    Facebook: Barbara Szabó
    Twitter: beautyglamblog
    Bloglovin: Beauty & Glamour Blog

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  10. Szia Anna! :)
    Bokor Boglárka néven követem a blogodat. bokorbogi93@gmail.com az email címem. A tavaszban a legjobban azt szeretem, hogy lehet már bőrdzsekisen sétálni nagyokat, szaladni kint a friss levegőn, és hogy végre szépen kizöldül a természet.
    Szerintem elég sok bejegyzéshez írtam, de azért itt egy link a biztonság kedvéért :) :http://moonangelstories.blogspot.ro/2016/02/home-decor-ideas-forever.html#comment-form
    Követlek instán: @bokorbogi93, fb-on: Bokor Boglárka, twitteren: @bokorboglrka, illetve bloglovinon keresztül is Bokor Boglárka néven.
    Megosztottam twitteren:https://twitter.com/BokorBoglrka/status/705857672780898304
    és fb-on is:https://www.facebook.com/bokorbogi93/posts/1224611400900798?pnref=story
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Regina B. néven követlek, Instagram: reginbabirke facebook: Regina Birke email: ekribaniger@gmail.com Imádom a tavaszi napsütést, a rügyező fákat, és mindent ami tavasz :)

    VálaszTörlés
  12. Mindenek előtt szeretnék gratulálni a fél évtizedhez!!! :)

    Ezen a néven követlek itt, facebook-on Lajkó Lívia néven, az e-mail címem lajkolivia@hotmail.com, éés legutoljára ide írtam: http://moonangelstories.blogspot.hu/2016/03/i-heart-makeup-i-heart-chocolate-salted.html, és itt szeretném megköszönni a lehetőséget is! :)


    És mit szeretek a tavaszban...hát...ez egy elég összetett dolog, ugyanis én minden évszakot önmagáért kedvelem...Tehát a tavaszt a frissessége miatt (a madarak csicseregnek, csodásak növények, frissebb a levegő - elég közel lakunk a Bükkhöz...eddig két utcával arrébb laktunk, most már beljebb költöztünk a városba, de innen is úgy 20 perc tömegközlekedés az erdő - bár őszintén visszamennék oda inkább, sokkal jobb környék ilyen szempontból is...:)) elsősorban... De a szülinapom is most van, és aminek még ennél is jobban örülök: a nyulam szülinapja is tavasszal van, és ő olyan kis csodálatos jószág, hogy minden évszakban felvidít (bár csak nyár óta van nálam :)). Na meg...most ez furán fog hangzani...dee...a tavaszi nagytakarítás a kedvencem...néha jól esik a takarítás amúgy is, de tavasszal, amikor kitakarít az ember, és kinyitja az ablakot, az olyan, mintha a levegőt is "kitakarítaná"...(Általában a téli időszakban eléggé óvatosan szellőztetek, így örülök, amikor pótolhatom :))...:D

    VálaszTörlés
  13. Szia! :)
    B Ruhamania néven követlek. ruhamaniablog@gmail.com emíil címen érsz el.
    Legjobban a tavaszban a színeket szeretem, az illatokat. Akkor a napsugarakat amikor nincs forróság szóval, hogy kellemes az idő. :)
    Egyébként gratulálok!
    xx Bianka

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Uuu nagyon szuper lett ez a csomag, köszi a lehetőséget! =)
    Apolka néven követlek, email címem apolka.k@gmail.com
    A tavaszban a finom napsütést, a kellemes időt, a színeket és az ébredező világ hangulatát szeretem a legjobban. =)

    +1 Facebook: Kovalcsik Apolka
    +1 Twitter: StyleAndTheLife
    +1 Instagram: instapolka
    +1: Bloglovin' : apolka

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Shelly Matthews néven követlek. Az e-mail címem: beth@gmail.hu.
    A tavaszban az ébredező természetet, színeket, és illatokat szeretem a leginkább. :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  16. Zsanett Gaburi néven feliratkoztam és Facebookon is ezzel a névvel követlek, Instagramon pedig zsanci02 néven. Email címe:gabzsanci@freemail.hu A tavaszban a napsütést és a madárcsicsergést szeretem.

    VálaszTörlés
  17. Szia. :) Szeretnék én is jelentkezni! :)
    Kicsit bajban vagyok, mert van egy másik Fanni nevű lány, aki szokott kommentálni... De ha ez segít: én vagyok az, aki néha ékezetekkel, néha ékezetek nélkül, hibásan ír.. :D (mert néha telefonról vagyok.. ) :)

    Szóval.
    Fanni néven követlek, a címem: fannix9421@gmail.com
    Insta: fannix21 :)
    Komment az elmúlt 1 hónapban pl.:
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2016/03/i-heart-makeup-i-heart-chocolate-salted.html


    A tavaszban a leginkább azt szeretem, ahogy 'újjá éled a világ' a téli depi után. :) Mindenki vidámabb, és nekem is elmúlik ez a begubózós időszakom, nem utálok mindent és mindenkit, és elmúlik az is, hogy legszívesebben 0-24ig aludnék.. :))

    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  18. Szia! :)

    icw Zsani néven követlek, az email címem pedig: icatwalking@gmail.com

    A tavaszban pedig azt szeretem a legjobban, hogy a kellemes időben nagyokat lehet sétálni, végre nincs szükség a nagykabátra és reggelente a gyönyörű napfelkeltét, madárcsicsergéssel egybevéve. :)

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Köszi a lehetőséget :)
    jeriko rózsája néven követem a blogod. email : crazy724@gmail.com
    Számomra a tavasz közömbös, de imádom a napsütést, és azt, hogy tul.kép a nyár előszobája.
    +1 esély : @banyaiemi néven követlek Instagramon
    +1 esély : Noémi Bányai néven követlek FB-on.
    +1 esély : @emicrazy24 néven követlek Twitteren.
    +1 esély : Emi Bányai néven követlek Bloglovin-on.

    VálaszTörlés
  20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Köszi a játékot:)
    Zsuzsa Rosta néven követem a blogod. email : a301@freemail.hu
    Számomra a tavasz a szerelmet hozza az életembe. Ilyenkor újjáéled a természet is.:)
    +1 esély : Zsuzsanna Rosta néven követlek FB-on.
    + 1 esély megosztás FB-on: https://www.facebook.com/kovacs.eniko.927/posts/995586457144593?pnref=story

    VálaszTörlés
  22. Szia! Itt Linyah, a Facebookon Linda Morvai néven követlek :)
    A tavaszban a legjobb, hogy egyre melegebb van :)

    VálaszTörlés
  23. Szia!

    *zsoXcore néven követem a blogod
    *zsoxcore@hotmail.com
    *a tavaszban a virágokat, a napsütést és a virágok, fák illatát szeretem a legjobban :)


    Plusz esélyek:

    +1 esély: Instán zso_takacs néven követlek
    +1 esély: Facebook-on Zsó Takács néven követlek
    +1 esély: Twitteren zso_takacs néven követlek
    +1 esély: Ha követsz Bloglovin'-on! (Nevet kérek)
    +1 esély: https://www.facebook.com/zsoxcore/posts/1080337058704458


    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  24. Szia! :) Gratulálok a blog 5.szülinapjához :)
    -Blog Her Life néven követem a blogod
    -herlife.blogging@gmail.com
    -tavasz illatát imádom a legjobban, és azt amikor már rügyeznek a fák, nyílnak a szebbnél szebb színes virágok :)
    Plusz esélyek:
    - Bloglovin'-on Her Life Blog néven követlek
    - Facebookon Her Life Blog szintén
    - És itt megosztottam a nyereményjátékot: https://www.facebook.com/herlifeblog/posts/203083893383967

    VálaszTörlés
  25. A tavaszban számomra az a legjobb, hogy a hideg hónapok után végre lengébben és csinosabban, kényelmesebben öltözhetek. :)
    Horváth Anna néven vagyok a blogod követője, Bloglovin'on olvaslak (Only you beauty&DIY blog (onlyyoublog))néven.
    Email: onlyyoublog@gmail.com
    Köszönjük a játékot!:)

    VálaszTörlés
  26. Szia, köszi a lehetőséget :)
    Itt kelbi néven követlek, mail címem pbianca86@gmail.com. Fb-n Bianka Taszler-Prikkel néven, instán pedig pbianka néven. A tavaszban a bőrdzsekit és a bokacipőt szeretem a legjobban :D

    VálaszTörlés
  27. Szia. Szeretnék jelentkezni.
    Fel vagyok iratkozva a csatornádra Nagy Zita néven.
    E-mail címem: followzita@citromail.hu
    Azt szeretem a tavaszban hogy újra éled a természet, virágoznak a fák, madarak csicseregnek, melegen süt a nap.
    Követlek instagrammon nzita15 néven, lájkoltam a Facebook oldalad Nagy Zita néven. :)

    VálaszTörlés
  28. Szia. Szeretnék jelentkezni a játékra. :)
    Andrea Pásztor néven követem a blogod.
    email: pasztor.andi93@gmail.com
    Szeretem a tavaszban, hogy egyre tovább van világos oda kint, a virágzó, felébredő növényeket, az illatukat és kellemes időjárást. :)
    Plusz esélyek:
    Facebook: Andi Pásztor
    Twitter: @PasztorAndi
    Bloglovin: Andi Pásztor
    megosztottam: https://twitter.com/PasztorAndi/status/709378529398530048
    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  29. Szia,

    Szuper kis csomag.
    A tavaszban szeretem a sok fényt, hogy később sötétedik. Szeretem a tavasszal nyíló virágok illatát és színét. Ilyenkor már kényelmes, színes magas sarkúkat lehet viselni, amit imádok. Illetve az emélkezetes tavaszi kirándulásokat.

    Patrícia Kutasi néven követlek
    - GFC-n
    - Facebook-on
    - Blogvin-on.

    E-Mail: patriciakutasi1206@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra. :)
    rone2122 néven követem a blogod.
    email: rone2122@gmail.com
    Imádom a tavasz illatait, a virágokat, színeket, napsütést.
    Plusz esélyek:
    Facebookon Kalotáné Schmidt Renáta néven likeoltam az oldalad.
    Facebookon megosztottam:https://www.facebook.com/schmidt.renata.7/posts/565495743619646?pnref=story

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  31. mozsolicsne1970@gmail.com követem a blogod. email:marianna1234@citromail.hu imádom a tavaszt jo a hangulat már elkeztem futni szeretem a virágok illatát a napsütést jobb az ember kedve Plusz esélyek:
    Facebookon Mozsolicsné Marianna néven követlek a játék megosztva faceebokon

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Köszönjük a játékot :)
    - a blogodat bkata/Bácskai Kata néven követem
    - email címem: kata8807@freemail.hu
    - a tavaszban a jácintot és a fréziát szeretem a legjobban :)
    - facebookon Bácskai Kata néven követlek
    - bloglovinon bkata88/Bácskai Kata néven követlek.

    VálaszTörlés
  33. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  34. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  35. Szia! Köszi a szuper játékot! :)
    Laura Matus néven követem a blogodat, a tavaszban számomra a virágzó cseresznyefák és a lágy napsugarak a legszebbek. Facebookon Laura Matus néven követlek, bloglovinon szintén Laura Matus/lauramatus névvel. Instagramon nutellaura21- ként követlek, a blogom oldalsávjában pedig kint van a képed : http://ll-beauty.blogspot.com emailem: laura.matus21@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Szia!:)

    Hagi néven követlek:)
    Email: horvatha88@gmail.com
    a tavasz a kedvenc évszakom, nincs amit nem szeretek benne:) Pörgés, tavasz, kirándulás, fűben sörözés, zöldellő és virágzó természet, finom illat, napsütés, kerti összejövetelek..imádom az egészet :)

    VálaszTörlés
  37. Szia,

    Dominika K néven követlek.
    E-mail: prettyandnice@indamail.hu
    IG: dominika_kosik
    A nyíló virágok miatt kedvelem a tavaszt, főleg a jácint miatt. :)

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  38. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra!
    A legjobban a napsütést, a jó időt, a jó levegőt, a virágzó fákat és az óraátállítást szeretem a tavaszban. Kedves Andi néven vagyok feliratkozva. E-mail címem szeandi@yahoo.com. FB-n Szécsi Andrea, instán Kedves Andi, bloglovin-on szecsiandi néven követlek. Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  39. Szia,
    Eldöntöttem, játszom! :)
    Andus névvel követem a blogod.
    Email: szepsegcsakneked@gmail.com
    A tavaszt pedig azért szeretem, mert előrejelzi, hogy nincs már sok a nyárig, és mondhatnám azt is, hogy nálam ez ilyen "jó előszélnek számít" a még jobb előtt.
    +1 esély: A játék előtt kommenteltem, még az újrakezdős bejegyzéshez, itt: http://moonangelstories.blogspot.hu/2016/02/kezdjuk-ujra.html#comment-form
    +1 esély: Instagramon @szepsegcsakneked névvel követlek
    +1 esély: Facebookon a blog oldalával követlek Szépség csak Neked néven.
    +1 esély: Bloglovin'-on is követlek Szépség csak Neked (andus) néven. De szerintem a régi Bloglovin'-os profilommal is követtelek, csak megnéztem, hogy ezzel is megvagy-e. :)
    +1 esély: Megosztottam Fb-n a bejegyzést, link róla: https://www.facebook.com/szepsegcsakneked/posts/923603641070772
    +1 esély: Kiraktam a képet az oldalsávba, linkkel együtt, bal oldalt a legfelső modul az: http://szepsegcsakneked.blogspot.hu/

    Köszönöm a lehetőséget, örülök, hogy jelentkezhettem és majd remélem, hogy ezúttal mellém is szegődhet a szerencse! :)

    VálaszTörlés
  40. Szia, itt julici nevvel kovetlek,instagramon juleeka nevvel,facebookon Bethlendi Júlia nevvel :) E-mail cimem: julia.baki@gmail.com A tavaszt a ragyogo napsutes,a jo levego es a viragzo fak edes illata miatt imadom

    VálaszTörlés
  41. Szia!

    Játszanék én is :)
    PAncsi / Prépost Annamária néven követem a blogot
    E-mail címem: prepost.annamaria@gmail.com
    Instán @pancsi79 néven követlek
    Prépost Annamária néven Facebookon és Bloglovinon is
    A tavaszban a meleget és a sok gyönyörű virágot szeretem a legjobban (és hogy ismét lehet a szabadban biciklizni) :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  42. Én nem jelentkezek, mert bár rendszeres olvasód vagyok, nem vagyok feliratkozva, és így nem lenne fair utólag. :) De azért gondoltam megkérdezem: Hogyan szoktál sorsolni? Illetve honnan szoktad tudni, hogy igazságos-e a döntésed? Hiszen ilyen nyereményjátéknál boldog-boldogtalan egyből ír, hogy ezer éve követ, gyorsan feliratkozik, csak a nyeremények miatt. Igazából sosem tudtam, hogy hogyan/mi alapján sorsolnak a bloggerinák. :) És az esetleges sok-sok rendszeres olvasó közül hogyan döntöd el, hogy melyik nyerjen? Hisz ha 'ismered' őket, és tudod, hogy tényleg rendszeres olvasók-kommentelők, esetleg ismerősök, barátnők, akkor hogyan választasz? :)
    Csak kérdezem, sosem tudtam, hogyan működik ez! :)
    Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Először is ellenőrzöm, hogy a személy, aki jelentkezett, tényleg fel van e iratkozva. Utána ellenőrzöm a plusz esélyeit. Aki csalni próbál, azt értelem szerűen kizárom. Ezután ahány eséllyel indul az illető, annyiszor beírom a nevét egy táblázatba. A neveket kinyomtatom és kivágom, majd kézzel sorsolok, régi hagyományos módon. így tényleg a szerencse dönt, illetve az, hogy hányszor szerepel a név.
      Nem szeretem a különféle generátorokat, hiszen ott legtöbbször tényleg az nyer aki 30 eséllyel indul. Persze itt is esélyesebb az, akinek 8x szerepel a neve, mint az akinek 1x de lényegében a szerencse dönt. :)

      Törlés
  43. Szia!
    A blogon Mária Surányi néven követlek.
    Facebookon Mária Surányi néven, játékot megosztottam:
    https://www.facebook.com/maria.suranyi/posts/1102453779805041?pnref=story
    Bloglovinon feliratkoztam: Mária Surányi, Pinteresten: Mária Surányi, Twitteren: Surányi Mária néven. E-mail címem: suram@gmail.hu.
    A tavaszban legjobban az illatos virágokat szeretem, és a napsütést.
    + 4 esély!
    Köszi a játékot.

    VálaszTörlés
  44. mikor lesz eredményhírdetés?:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)