Újdonságok a Pink Panda Webshopban



 Az utóbbi napokban csodás újdonságok érkeztek a Pink Panda webshopjába, így gondoltam, hogy párat megmutatok nektek. Gyönyörű új paletták, kontúrozó termékek és izgalmas új gyertyák kerültek a kínálatba, pár már fel is került a kívánságlistámra. Vannak termékek, amik sajnos szinte azonnal el is fogytak a készletből, de érdemes figyelni az elérhetőségüket. Nézzük is meg őket. :)


3390Ft
 Krémes kontúrozó palettákból még nincs túl nagy választék kis hazánkban.



3490Ft most akciósan 2990Ft
Egy újabb Urban Decay dupe, szerintem csodás darab. Itt már minden színnek saját neve van és a szivacsos applikátor helyett egy dupla végű ecsetet kapunk. 


3490Ft
Én már megrendeltem ezt a palettát és élőben még szebb mint a fotókon. A híres Too Faced paletta hasonmása.


3490Ft
Igazi kis rózsaszín cukiság, csodás hideg tónusú színekkel. 

 

2390Ft
Két árnyalatban kapható, szuper kis stift. 


Freedom Makeup Pro Strobe Paletta ecsettel
4790Ft
Szintén két árnyalatban kapható ez a kontúr "strobing" paletta.



1590Ft
Két árnyalatban rendelhető és ha jól láttam, akkor az Hourglass termékek hasonmásai.  Fel is került a kívánságlistámra.



1990Ft
összesen 10 árnyalatban kapható, ami szerintem zseniális. Az Anastasia duo szemöldökpúdereinek hasonmása. Szívesen kipróbálnám ezt is.


2190Ft
Szintén egy ABH termék hasonmása, ami 11 árnyalatban kapható. Nagyon kíváncsi vagyok rá.


4790Ft
Szuper választás lehet akár kozmetikusoknak és sminkeseknek is, de ha valaki gyakran változtatja a hajszínét, akkor is jól jöhet egy ilyen választék. :) 


7290Ft
48 matt és fényes színt tartalmaz. 


3490Ft
Sajnálom, hogy nincs most raktáron, ha legközelebb kapható lesz, biztosan rendelek belőle.


1290Ft
Csodás új Creightons termékek is érkeztek, többek közt ezt a tusfürdőt is kinéztem magamnak.


3790Ft
18 darab kis viaszt tartalmaz ez a mutatós üveg. Rengeteg illatból választhatunk, nekem többek között ez az illat, a Rose&Champagne és az Orogonal Marzipan is nagyon fincsinek hangzik.


4690Ft
Nagyon mutatósak ezek az üveggyertyák is.


O.W.N Candle illatosított gyertya
2490Ft
Nekem legjobban ezek a fémdobozos gyertyák tetszenek. 25 óra az égési idejük, ami azért nem rossz. :)

Ezek voltak tehát a Pink Panda újdonságai a teljesség igénye nélkül.

Ti rendeltetek már valamit az új termékek közül? Mi az amit kinéztetek magatoknak? :)

Megjegyzések

  1. Ahhh a két új csokipaletta már hetek óta birizgálja a fantáziámat... muszáj lesz megvennem, hogy aztán a polcon álljanak... :D

    VálaszTörlés
  2. Ezek közül néhánnyal én is szemezgetek! :$

    VálaszTörlés
  3. nekem az Iconic Smokey és az I heart makeup pink fizz kívánságlistás :) ezek a csokiszerű paletták amúgy is tetszettek eddig is, de bevallom, 90%-ban a csomagolás miatt... :D de ez a rózsaszín iszony cuki:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)