Avon Ultra Colour Indulgence Ajakrúzs Teszt


Még tavasszal kaptam az Avontól tesztelésre ezt a három árnyalatot az Indulgence rúzsvonalból, ami nagy népszerűségnek örvend a beauty berkekben. 
Azóta bőven volt rá időm, hogy kitapasztaljam a rúzsok tulajdonságait, tartósságukat. Három tökéletesen nyárias színt választottam ki az árnyalatok közül, ezekről olvashattok ebben a bejegyzésben.
Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy nekem mennyire váltak be, akkor nézzétek meg a teljes bejegyzést. :) 



A rúzsok a szokásos Avonos kartondobozkákban érkeznek, ami szerintem praktikus megoldás. Én eltettem a dobozokat is, mert például utazáskor jól jönnek, ha extra biztonságot szeretnénk a terméknek.


A fontosabb információkat is a dobozon találhatjuk, köztük azt is, hogy a rúzsok 15-ös SPF-et tartalmaznak, ami már eleve egy nagy plusz pont így nyáron.


A magyar leírást nem vitték túlzásba. :D


A rúzsok csomagolása elsőre mutatós és elegáns. Viszont a műanyag minősége még mindig nem a legjobb, kézbe véve eléggé olcsó hatást kelt, ráadásul eléggé gyűjti az ujjlenyomatokat is.


A rúzsok alján találunk egy-egy kis matricát, az árnyalat nevével és a színével.


Ami egyébként egyáltalán nem hasonlít arra a színre amit maga a termék produkál, de ezt szerintem megszokhattuk az Avontól. 

A három, általam tesztelt árnyalat: 

Pink Blossom
Royal Peony 
Daffodil Petal


Az árnyalatok csodásak, igazi tavaszi-nyári színek, legalábbis én ezeket az árnyalatokat kedvelem magamon ilyenkor. Engem elsőre e Revlon Lip Butterekre emlékeztetett, hiszen azok még kinézetre is hasonlóak. 
A műanyag tok jól záródik, de azért egy táskába merész dolog így bedobni, balesetek mindig történhetnek. :D 

Az Indulgence rúzsokat itt találhatjátok meg az Avon hivatalos oldalán. 20 árnyalat közül választhatunk, habár az oldalon és a katalógusban lévő színminták eléggé csalókák, így azt javaslom, hogy rendelés előtt nézzetek körül a nevet, más blogokon is, hogy az adott árnyalat hogy mutat élesben. :) 
Az áruk 1650Ft, ami szerintem korrekt ár egy rúzsért, főleg ha fényvédőt is tartalmaz. 

A weboldalon lévő leírás géles állagot ígér, ami hidratálja az ajkakat és ragyogó színt eredményez. Nos, nézzük mennyire váltja be az ígéreteit.


Swatcholva. 
Balról jobbra: Pink Blossom (későbbiekben PB), Royal Peony (RP) és Daffodil Petal (DP)


A színek tényleg hihetetlenül intenzívek és nagyon jól építhetőek. A fedésük a közepesénél erősebb, de azért nem teljes. Fényesek, valóban géles hatásúak.


Ami elsőre feltűnt, hogy az állaguk között van eltérés. A PB és a DP egy kicsit keményebb, tömörebb, míg az RP sokkal krémesebb. Viszont ennél előfordul, hogy egy kicsit darabos, foltos lesz, ha közvetlenül a tubusból (Olyan fura azt mondani, hogy tubus, nem tudtok rá egy jobb szót? :D Nekem nem ugrott be más.) visszük fel.


A felvitelnél nekem eleinte gondot okozott, hogy maga a rúzs kerek, de mégis szögletes, emiatt nehezen tudtam precízen felvinni. A lenti swatchok simán, ajakkontúr használata nélkül készültek. 
Mielőtt ismét leszednétek a fejemet, hogy milyen csúnya így, tegye fel a kezét, akinek egy sietős reggelen 6 óra tájban, vagy napközben, az ebédszünet után van kedve, ideje, lehetősége ajakceruzát használni minden egyes rúzsa alá. Szerintem nem vagyok ezzel egyedül, hogy nincs. 
Ráadásul a ceruza befolyásolja a a rúzs fedését és színét is, nem is beszélve az ajkunk alapszínéről, ami miatt ugye mindenkin máshogy mutat ugyanaz a rúzs. 
Szóval szerintem így simán felkenve valósabb képet tudok adni a termékről. :)


A Pink Blossom egy tökéletes, kicsit barackos, hidegebb árnyalatú rózsaszín. Ezt a legkönnyebb egyenletesen felvinni, ezért legtöbbször ő jön velem munkába is. :)


A tartósságát tekintve rajtam általában 4-5 órát bír ki, ha csak iszom. Evésnél már rendesen lekopik. Újrakenésnél érdemes teljesen letörölni, máskülönben foltos lesz.


A Royal Peony sokak nagy kedvence lett. Ez az árnyalat nagyon krémes, tényleg a Revlop LB-re emlékeztet, csak sokkal nehezebb egyenletesen felvinni. Rajtam inkább egy kicsit pirosasabb korallos árnyalattá válik, amit én nagyon szeretek így nyáron. 
Viszont, azt kell, hogy mondjam nem lett a kedvencem ez a szín. Ugyanis ez az árnyalat eléggé szárít. nekem ritkán szárad ki a szám, de ha ezt simán, önmagában viselem, akkor bizony a nap végére kicserepesedik az ajkam tőle. 
Egy átlátszó ajakbalzsammal persze ezen is lehet segíteni. Ez az árnyalat kopik a legcsúnyábban rajtam. Sajnos már az ivást sem bírja túl jól, attól is foltos lesz 1-2 óra elteltével. De bevallom annyira szeretem ezt a színt, hogy ezek ellenére is gyakran előveszem, főleg sietős reggeleken, amikor nincs időm látványosabb szem vagy arcsminkre, nagyon jól feldobják az összképet.


Színben a Daffodil Petal a kedvencem. Ez a tökéletes barackos-korallos szín lett a "go to" nyári rúzsom, Eősebb és visszafogottabb szemsminkkel is nagyon jól mutat és tartósságát tekintve is ez a legjobb az általam próbált színek közül. 4-5 órát simán kibír rajtam és még evés után is marad egy kis szín az ajkaimon, habár a csillogásából talán veszít. Rajtam egyébként inkább egy kicsit nude-ba hajló nagyon halvány korallos baracknak lehetne nevezni.
Ajakápoló nélkül is fel merem kenni, mert egyáltalán nem szárít. 

Összegzés: A színválaszték csodás, habár tényleg érdemes megnézni élesben is az adott színt, hiszen a katalógus és a weboldal színmintái csak nyomokban hasonlítanak a tényleges árnyalathoz. A DP a honlapon például rikító narancssárga. A csomagolás rendben van ezért az összegért. A rúzs fedése erősebb a közepesnél és jól építhető, viszont önmagában nehéz egyenletesen felvinni, de ecsettel ez is megoldható. A Royal Peony eléggé szárít, ehhez én mindenképp javasolnék egy ajakápolót is. 
A tartósságukat tekintve én azt mondanám, hogy átlagban 4 órát simán kibírnak, viszont a PB és az RP árnyalatok nagyon csúnyán kopnak evés-ivás után. Mindezek ellenére szerintem szuper nyári rúzsok, különösen a fényvédő miatt. Ha valakit nem zavar, hogy napközben újra kell kenni és nem extra száraz ajkakkal vág neki a rúzskeresésnek, akkor bátran ajánlom neki, hogy tegyen velük egy próbát. Én őszre is kinéztem magamnak két sötétebb színt, a Rose Bouquet és a Chocolate Rose árnyalatokat. :) 

Értékelés: 5/3,5

Egy pontot muszáj levonnom, amiért egy kicsit körülményes az egyenletes felvitel és a Royal Peony nekem eléggé szárította az ajkaimat. Fél pontot pedig azért vonok le, mert sajnos a katalógusban és a weboldalon, valamint a címkén lévő szín is eléggé távol van a valós árnyalatoktól. engem ez nagyon zavar, ráadásul a mai technikával már igazán nem lenne nehéz ugyanolyan színeket nyomtatni-fotózni, mint amit a termék produkál. 
Mindezek ellenére én megkedveltem ezeket a rúzsokat, mert tényleg gyönyörű színük van.

A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet.


Remélem hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést és tudtam vele segíteni, ha esetleg azon gondolkodtok, hogy beszerezzétek e ezen rúzsok valamelyikét. :) 

Ti próbáltátok már az Indulgence rúzsokat? Mik a tapasztalataitok? :)

Megjegyzések

  1. Én majd pirosat szeretnék kipróbálni, de egyelőre elég sok - túl sok? - piros rúzsom van...

    Egyébként köszi a tesztet, tényleg nagyon hasznos volt, de avonéknál csoda lenne, ha egyszer normális színt kozolnenek a katalógusban...xD
    Mindenesetre szerintem jól állnak a választottjaid neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Van tőlük rúzsom, de nem ez. Meg ne kérdezd melyik, mert fejből nem tudom. Az sem a tartosságáról híres. És rajtam sem az a szín köszönt vissza, mint ami a katalógusban volt. A Glazewear szájfény viszont nekem bejön.

    VálaszTörlés
  3. Hű, a Daffodil Petal tényleg baromi szép. Viszont az Avon-t egyre kevésbé kedvelem, szerintem a minőségük egyre csak romlik, miközben az árak egyáltalán nem csökkennek :S

    VálaszTörlés
  4. Szépek, nekem legjobban a PB tetszik innen :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is a Daffodil Petal van meg, annyira imádom!

    VálaszTörlés
  6. Nekem a Purple Hyacinth van meg és imádom a színét, viszont egyáltalán nem tartós sajnos. Az ivást sem tolerálja túl jól. Átlátszó szájcerkával szoktam alámenni, akkor jobb, de nem a z igazi. Szárítani nem szokott, a színe meg kárpótol minden hibájáért. Tipikus táskás, újrakenegetős darab, de akciós áron pótolni fogom, ha elfogy. Nemrég rendeltem egy Luxe darabot is, kíváncsi leszek rá nagyon, hogy mennyivel jobb. :)

    VálaszTörlés
  7. Sokaknál olvastam ezekről a rúzsokról, de mivel nálam matt mánia van, ezek teljesen kiestek az érdeklődési körömből. Viszont az árnyalatok nagyon jól állnak neked :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)