Maypril Photo Challenge Összefoglaló


 Április és május hónapra meghirdettem egy fotókihívást Instagramon. A kihívás 30 témából állt és bármikor be lehetett csatlakozni, hiszen nem dátum szerint haladtunk. Nagyon örülök, hogy ennyien részt vettetek, akár csak 1-2 képpel is. 
Én sajnos egy picit megcsúsztam a kihívás teljesítésével, mert május vége felé, eléggé elfoglalt voltam és nem jutott idő a fotózásra. 
Végül teljesítettem a kihívást és most megmutatom Nektek, az egyes témákhoz felkerült képeimet. :) Ha kíváncsiak vagytok rá, akkor nézzétek meg a teljes bejegyzést. 


 Day 1: Nature/Flowers (Természet/Virágok)


 Day 2: NOTD (Napi köröm)


 Day 3: Spring Blush (Tavaszi pirosító)


 Day 4: Your Morning (A reggeled)


 Day 5: Reason to smile (Amiért mosolyogsz)


 Day 6: Spring Lip Product (Tavaszi ajakkence)


 Day 7: Outfit of the day (Napi outfit)


 Day 8: Sky (Ég)


 Day 9: Skincare (Bőrápolás)


 Day 10: Food (Étel) - Thai kókuszos csirkeleves


 Day 11: Print (Minta)


 Day 12: Spring Palette (Tavaszi paletta)


 Day 13 : Home Decor (Lakásdekor)


 Day 14: A Book/Moovie you like (Egy könyv/film amit szeretsz)


 Day 15: Shoes (Cipők)


 Day 16: Favourite Snack (Kedvenc nasi)


 Day 17: Spring jewelry (Tavaszi ékszer)


 Day 18: NOTD


 Day 19: Something Beautiful (Valami gyönyörű)


 Day 20: Mascara (Szempillaspirál)


 Day 21: Your Room (A szobád)


 Day 22: Breakfast/Dinner (Reggeli/Vacsora)


 Day 23: Hairstyle (Hajviselet)


 Day 24: What makes you happy (Ami boldoggá tesz) - Tábortűz barátokkal


 Day 25: Flowers/Trees (Virágok/Fák)


 Day 26: Everyday makeup essentials (Napi smink kellékek)


 Day 27 : Memory (Emlék)


 Day 28: NOTD


 Day 29: What you collect (Amit gyűjtesz)


Day 30: You (Te) - Vagyis én :D

Remélem, hogy tetszett Nektek ez a kihívás. Ha részt vettetek és készítettetek összefoglalót, vagy tervezitek, akkor nagyon örülnék egy linknek. ;) 

Tervezek egy nyári kihívást is, talán 15-20 témával. Ez is téma szerint megy majd, nem dátum szerint, szerintem ez a legpraktikusabb, hiszen látható, hogy az ember néha nem tud fotózni minden nap. 

Melyik a kedvenc képetek? Van ötletetek témát illetően a nyári kihívásba? :)

Megjegyzések

  1. Nagyon szuper összefoglaló! :) Megkérdezhetem, hogy a 15. napi képen a virágos cipőd honnan van? Beleszerettem <3

    VálaszTörlés
  2. A nyári kihívás is jól hangzik! :) Ennek is nagyon örültem, de sajnos nem tudtam becsatlakozni, annak meg akkor nem láttam értelmét, hogy kb. 3 kép erejéig posztoljak, mert akkor hogy pótolom a többit?! Sok lett volna a pótlás...
    Ha csak nyári kihívást tervezel, akkor lehet 20 kép simán, bőven belefér, lehet még 25 is, elvégre 3 hónap a naptár szerint, aztán kitudja...:)

    VálaszTörlés
  3. @Dius, F&F de tavalyi. Most a H&M-ben meg a Deichmannban van hasonló. :)

    @Andus, túl sok témát nem akarok, mert azzal nehéz tartani a tempót. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Facebookon is elküldtem a linket, de lehet nem érkezett meg :\ Azért elküldöm itt is :)
    http://norahsweetthings.blogspot.hu/2015/06/mayprilchallenge.html

    VálaszTörlés
  5. Puszedli zabálni való. Szeretnék macsekot, de anyosoméknál nem ehet. A tanyáról nem hoztuk el a cicákat, nem volt értelme. Ott vannak jó helyen. Meg amúgy sem voltak lakás cicák. Volt, hogy hetekig kint voltak a réten és csak messziről láttam őket. Mostanában sokat hiányzik az a hely.
    A nyakék fantasztikus, ahogy minden. Nem is nagyon tudok külön kiemelni.
    Nyári kihívás? Hmmm. Ami a lábát illeti? Szandál, saru, papucs...stb? Ugyan ez hajba? Mármint nem a papucsok a hajban, hanem ami a hajat illeti. 😊

    VálaszTörlés
  6. Dejóóóóó, már most várom a nyári kihívást! \0/
    Jó kis képeket sikerült csinálnod. :3 Az enyémeket bejegyzéssel, mindennel együtt itt találod meg: http://nicos-stardust.blogspot.hu/2015/06/maypril-photochallenge.html. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)