Bomb Cosmetics "Kék lagúna" Fürdősüti Teszt/Vélemény


Nemrégiben lehetőséget kaptam a Bomb Cosmetics Magyarországtól, hogy kipróbáljam néhány terméküket. Elsőként egy új fürdősütiről olvashattok, ami a Kék Lagúna fantázianevet viseli. 
Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy mi a véleményem róla és mennyire vált be, akkor nézzétek meg a teljes bejegyzést! ;) 




A csomagban lapult még egy fürdőbomba és egy szappan is, mindkettőnek isteni finom illata van, rátok bíznám a választást, hogy melyikről olvasnátok szívesen a következő alkalommal. ;)


A Bomb Cosmetics termékei már webshopban is elérhetőek és most különösen megéri körülnézni az oldalon, mert szuper akciók vannak. A termékeiket megvásárolhatjuk még a Müller üzletekben is illetve itt találtok egy listát a forgalmazó üzletekről.


Én nagyon szeretek egy hosszú nap végén vagy edzés után elmerülni egy kád forró fürdőben és relaxálni. Ehhez manapság rengeteg illatos fürdősót és olajat vásárolhatunk, de szerintem nem túlzok ha azt mondom, ezek a kis fürdősütik messzemenően a leggusztább otthoni wellness termékek. 
Ahogy végigböngésztem a webshopot, azonnal rám tört a vágy, valami jó krémes, csodaszép cupcake után. Egyszerűen olyan guszták ezek a kis sütik, hogy az embernek kedve lenne beleharapni. :D


A Kék Lagúna első szaglásra egy friss, tengeri illattal lepett meg. De nem az a wc fertőtlenítős illat, sokkal inkább egzotikus virágok elegye, amitől tényleg az az érzése van az embernek, mintha egy eldugott kis sziget lagúnájába csöppent volna.

 
Összetevők:
Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Zea Mays (Corn) Starch, Sodium Lauryl Sulfate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Parfum (Fragrance), Solanum Tuberosum (Potato Starch), Aqua (Water), Sucrose, Oryza Sativa (Rice) Powder, Polyethylene Terephthalate, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Origanum Majorana Leaf Oil, Glucose, Croscarmellose, Acacia Senegal Gum, Polyurethane-33, CI 74160, CI 42090 (Blue 1), CI 77000 (Aluminum)


Az élénkítő hatásról a majoranna és rozmaring olaj gondoskodik. A bőr táplálásáért pedig a kakaó és shea vaj felel.


Már látványnak is gyönyörű, igaz én a kék csillámokat elhagytam volna. A vízbe dobva lassan kezd oldódni, így garantálja, hogy az egész fürdés ideje alatt kitart. Az illata nagyon kellemes, friss, tökéletes tavaszra és nyárra.


Én a tápláló hatást már fürdés közben észrevettem, szinte érezhető volt, ahogy puhítja a bőrt és fürdés után egyáltalán nem éreztem úgy, hogy testápolóra lenne szükségem. Ez szerintem a nyári melegben nagyon hasznos lehet, én legalábbis akkor nem szívesen kenek magamra semmit.


Összegzés: Szerintem mindenkinek kijár egy kis kényeztetés a hétköznapokon, 1 órácska amikor ellazulhat, szépítkezhet. Ehhez tökéletes egy ilyen termék, ami nem csak táplálja a bőrt és megteremti az a kellemes környezetet, ahol relaxálhatunk, de szemet-gyönyörködtetően szép is. Plusz végre egy olyan süti, amit bűntudat nélkül élvezhetünk. ;) 

Szerintem nagyon jó ajándékötlet is. Barátnőnek, lánytesónak, anyunak, nagyinak, egy kedves és figyelmes kis meglepetés lehet. :) 

Értékelés: 5/5

Finom az illata és jól táplálja a bőrt. Engem a kék csillámok picit zavartak, de tudjátok, hogy nem vagyok olyan szőrös szívű, hogy ezért pontot vonjak le. Ha még nem próbáltátok a Bomb Cosmetics termékeit, akkor érdemes adni nekik egy esélyt. :)

Ti próbáltátok már ezt a fürdősütit vagy valamilyen más terméküket? Melyik a kedvencetek? :)

Megjegyzések

  1. Én nagyon szeretem a Bomb termékeit, már amit eddig próbáltam. Szerencsére semmiben sem kellett csalódnom.

    VálaszTörlés
  2. Eddig még nem próbáltam ilyen termékeket, inkább zuhanyozni szoktam :) Ettől a viz is csillámos lesz érdekes lehet :D

    VálaszTörlés
  3. Még semmit nem próbáltam tőlük.
    Viszont ez a süti olyan guszta, ha nem lennének rajta a csillámok és valaki elém tenné, valószínűleg beleharapnék.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretek mindenféle Bomb terméket. Talán 2 éve próbáltam őket először, és ha tehetem vásárolok is...kihasználtam az akciót is :D
    Kedvenc fürdő termékem nincsen, ami kádba való, mert amiket eddig próbáltam egyformán jók voltak.
    A szappanjiakat nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  5. Sajnos nincs kádunk, ezért mindig sajnálkozva olvasom az ilyen bejegyzéseket.
    Nagyon aranyos ez a süti is :)

    VálaszTörlés
  6. Ú, én is ezt próbáltam ki előszőr, annyira isteni virágos-tengeri illatot árasztott, teljesen be is relaxáltam tőle. :) Nekem is nagyon lassan olvadt el egyébként, de annál tovább is élveztem a pancsit :)

    VálaszTörlés
  7. Még nem próbáltam, de megnézem majd a webshopjukat és rendelek vmit, mert nagyon felkeltette az érdeklődésem a leírásod alapján.

    Az előző bejegyzésedhez a névtelen hozzászólást is én írtam.

    (marika)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, hogy írtatok! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)