Catrice "Check and Tweed" Highlighter Teszt

 

 Ebben a bejegyzésben a Catrice őszi limitált kiadásának egy újabb darabját mutatom meg nektek, ami nem más, mint egy highlighter. A kollekció jelenleg is kapható a Rossmann-ban, így ha még nem ismeritek ezt a terméket, vagy már szemezgettetek vele, akkor érdemes megnézni ezt a bejegyzést, hogy megtudjátok, nálam hogyan teljesített ez a termék. :) 
Tehát, ha kíváncsiak vagytok rá, nézzétek meg a teljes cikket. 



A csomagolás a szokott műanyag, de valamivel jobb minőségű mint a drogériás átlag. Viszont az enyém rémesen záródik. Olyan mintha mágneses lenne, vagy nem is tudom, de táskába nem dobnám be úgy magában az tuti. Nekem tetszik, hogy átlátszó ezt a szép színt és mintát kár lenne eltakarni. :)


A hátulján megtalálunk minden infót. A highlighter neve "C01 Flagg The Union Jack". 8,3gramm terméket kapunk. Az árára sajnos nem emlékszem, de 1800Ft körül van, ha jól rémlik.


Jöjjön a lényeg, a lényeg. Az pedig a csodás kinézete. Abszolút elegáns, nőies kis darab. Olyan szép, hogy az első 1-2 napban csak nézegettem, fájt a szívem, hogy belepiszkáljak.


Olyan mutatós, hogy simán elmenne high end darabnak is szerintem.


A púder alapba vannak beágyazva ezek a nude rózsaszín kockaminták, amikben csodás arany fénypor rejtőzik. Nem mondom, hogy csillám, mert olyan selymes a textúra, hogy kár lenne csillámnak csúfolni.


Nagyon kifinomul kis darab. ha valaki Twilight vámpírbőrt szeretne rossz helyen jár. Ez inkább diszkrét fényt, egyfajta egészséges ragyogást ad az arcnak, amit nagyon nehéz lefotózni, főleg az én szerény kis gépemmel.


A pigmentáltság szuper, egyáltalán nem porol és szerintem teljesen megfelelő mennyiségű anyagot vesz fel. Itt látszódik a diszkrét arany ragyogás is.


Bal oldalon a púderes rész, jobb oldalon pedig maga a fényt adó árnyalat.


Bal oldalon a púderes rész, ami nagyon diszkrét, főleg az én sápadt bőrömön. De azt mondom egy átlagos bőrszínt, nagyon szépen kiemelhet. Középen a fényt adó árnyalat, a jobb oldalon pedig együtt a kettő. Nagyon szép, sejtelmesen fénylő, diszkrét eredményt kapunk.


Itt látszik, hogy nem egy tyű de látványos dologról van szó, de az az igazság, hogy én nem is szeretem a mű-módon fénylő, csillámos highlightereket.
Bal oldalon a púderes rész, középen a fényes, jobb oldalon együtt a kettő összekeverve. Inkább egy egészséges fényt és ragyogást ad a bőrnek.

Összegzés: Ha valaki szereti a szemet gyönyörködtetően szép és mutatós kozmetikumokat, de nem szeretne több ezer Forintot kiadni egyre, akkor jó vétel lehet. Különösen ha a célunk a természetes eredmény és nem Kardashian-kontúr és highlight. :D A csomagolás miatt én nem javaslom, a táskába-neszesszerbe dobást. A tartósságát tekintve rajtam 6 órát eddig simán kibírt, habár a fényességéből természetesen veszít, főleg ha átmegyünk fölötte mattító papírral és/vagy púderrel.

Értékelés: 5/4,5

Fél pont levonás jár amiatt, hogy eléggé gyengécskén záródik. Én nem szeretem azt, ha egy púdert vagy boxot, vagy palettát félve kell beraknom a neszesszerembe, mert kinyílhat. 
De nagyon szeretem azt az eredményt amit kapok vele és a tartósságával is elégedett vagyok, illetve nálam plusz pont, hogy nem porzik és potyog felvitelkor. 

Ti vásároltatok valamit ebből a kollekcióból? Használtok highlightert? Melyik a kedvencetek? :)


Megjegyzések

  1. Ez nagyon szép, tuti én is be fogom szerezni *.* köszi a tesztet, csak megerősítetted bennem a KELL érzést :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem highlighternek kicsit gyengécske, jobb szeretem, ha az ilyen termék fényesebb, de hát ízlések és pofonok :) Hozzád nagyon illik ^^

    VálaszTörlés
  3. Ez nekem is megvan, imádom a természetességét :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is jobban tetszenek az ilyen kis visszafogott darabok :) Nagyon szép!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)