Manikűrvadász 12. Forduló


 Ismét részt vettem a Manikűrvadászban, aminek ezúttal Szilvi volt a háziasszonya. :) Nagyon szuper blogot kaptam vadászati célpontként és nehezen tudtam csak választani, Bree sok szép manija közül.


 Végül erre manikűrre esett a választásom. Itt találjátok az eredeti bejegyzést. Én változtattam rajta egy keveset, mert úgy gondoltam, hogy nem fogok tudni levelet festeni a körmömre, inkább megpróbálkozom egy fával. De aztán kiderült, hogy azt sem tudok, úgyhogy végül mégis megpróbáltam a levelet is. Mivel anyukám kabátnak nézte, így azt hiszem beigazolódtak a félelmeim. :D 
De nem nyafogok tovább.


 A színeken változtattam, habár sajnos a képek nem adták vissza bordó-arany átmenetet.


 Sajnos a szivacsos technika egyik hátránya, hogy nagyon nehéz teljesen-tökéletesen lemosni a bőrt, ez nekem most nem is sikerült.


 A színek összességében tetszenek, de persze az eredeti manit ismét nem sikerült megközelítenem, nyilván ezért nem is láthattok tőlem túl sok lakkozást. :D


Azért remélem tetszett nektek az alkotásom. :) Most megyek is és meglesem a többi alkotást, ti is tegyétek ezt! ;)

Megjegyzések

  1. De aranyos az a kis fa, és az ombre is szuperül sikerült...én még nem mertem belefogni.. :D

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nekem nem működik az inlinkz kód, pedig a html nézetbe illesztettem be. Ha valakinek van valami tippje, kérlek titeket írjátok le, mert már mindent megpróbáltam. :D

    VálaszTörlés
  3. Ó én a fát és a levelet is felismertem, szerintem nagyon mutatós lett. Megpróbálom újraküldeni a kódot!

    VálaszTörlés
  4. Kabát? :D Ne már! Üzenem anyukádnak, hogy az nagyon is egy levél formájú levél! :)

    Szép kis mani ez, több önbizalmat a festegetéshez! ;)

    VálaszTörlés
  5. kabát : DD ezen mosolyogtam! : )
    nagyon örülök amúgy, hogy ezt a manit válsztottad : )) igazán jó lett a te verziód is!! : ))

    VálaszTörlés
  6. Le a kalappal Annám, nagyon ügyes vagy, szerintem nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok! :)

    @Azrail, <3 <3 <3 :)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem aranyos lett,tetszenek a fa színei is! :)
    Én valahogy most lecsúsztam a Manikűrvadászról,nem is tudtam,hogy mikor lesz. :((

    VálaszTörlés
  9. Szuper lett , nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  10. Igazán hangulatos lett, a színátmenet is nagyon tetszik :)
    (én mikor tudom, hogy szivaccsal fogok szórakozni, olyankor celluxxal a körmöm mellett körberagasztom a bőröm, így csak egy minimális tisztítást igényel :))

    VálaszTörlés
  11. De jó lett! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  12. Szuper lett, nagyon tetszik a minta és a színek is ^^

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm Szépen Lányok! :) <3

    VálaszTörlés
  14. A színátmenet és a minták is szuperek lettek! Végtelenül hangulatos mani lett!

    VálaszTörlés
  15. Nekem tetszik és kivehető hogy egy levél :)

    VálaszTörlés
  16. Egyből felismertem, hogy az egy kis fa és falevél a körmeiden..:D Nekem nagyon tetszik a manid mert teljesen egyben van a színösszeállításával:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)