Catrice Ultimate Colour Ajakrúzs Teszt


 A Catrice kifutó termékeinek egyikét egy nude rúzst mutatok be nektek ebben a a bejegyzésben. Szerintem nagyon nehéz szép nude rúzst találni, ami passzol a bőrszínünkhöz, egyenletesen felvihető, nem korrektorszerű és tartós. Azt, hogy ez a darab mennyire felel meg ezeknek a kritériumoknak a teljes bejegyzésből tudhatjátok meg. HA kíváncsiak vagytok rá, kattintsatok a lenti linkre a folytatásért! :) 



 A csomagolása egyszerű, elegáns jól záródó fekete műanyag-fém kombó, ami valahogy igényes hatást kelt. Már régóta úgy gondolom, hogy drogériás szinten a Catrice rúzsok csomagolása a legszebb. Sajnos eléggé gyűjti az ujjlenyomatokat és könnyen maszatolódik, karcolódik.


Az árnyalat neve és száma. Én még láttam belőle a Rossmannban. Szóval érdemes keresgélni. ;)


 Őszintén bevallom, úgy vettem meg a rúzst, hogy a színére nem is figyelmet, csak azt néztem meg, hogy nem nyúltak e bele. Korábban swatchokról már ismertem a színt, láttam felkenve is. Viszont amikor megláttam picit megijedtem, mert olyan barnának, sötétnek tűnt. Mivel nekem nagyon világos bőröm van, a barnás rúzsok nem igazán állnak jól.


 Kinti fényben. Itt látszik, hogy van egy kis rózsaszínes beütése, ami szerintem sosem hátrány a nude rúzsoknál. Nekem sosem tetszettek a teljesen sápadt, korrektorszerű színek.


 A textúrája kellemes, krémes, a fedése kicsit talán erősebb mint közepes, de nem fed teljesen. Számomra ez sem volt hátrány, mert az erős fedésű nude rúzsokkal eddig mindig rossz tapasztalataim voltak. Nagyon csúnyán tud festeni, ha beül az ajak apró ráncaiba. 


 Felkenve pedig megtörtént a varázslat. Az ajakszínem fölött nagyon árnyalattá változik, olyanná, ami szerintem a tökéletes nude szín. Se nem barack, se nem rózsaszín, nem is korrektorszerű. Egyszerűen csak nude és mindenhez passzol. Nagyon kellemes viselet, nem ül be a ráncokba, egyenletesen lehet felvinni.


A tartósságát tekintve nekem 4-5 órát kitartott, az ivás üvegből-szívószálból nem viselte meg, habár a fényéből vesztett keveset. Evést nem tudom hogy bírná, én reflexből letörlöm a rúzsomat evés után és újrakenem, szóval ilyen téren nem nyilatkozhatok. :D Szerintem a 4-5 óra nem rossz, a drogériás rúzsok közül nehéz olyat találni, amelyik ezt a szintet hozná, vagy ha hozza is, sokszor nagyon csúnyán kopik. 

Összegzés: Szép szín, eléggé tartós is, kellemes viselet, a csomagolással is elégedett vagyok és még akciós is volt. :D Most keressek benne hibát? Nem vagyok ilyen kis genyó! :P

Értékelés: 5/5

Nem tudom a neszesszeres utaztatást mennyire fogja bírni a külseje, de nem is terveztem, hogy indítom a rúzs-szépségversenyen. ;) Aki szép nude rúzst szeretne, azt javaslom nézzen körbe Rossmann-Müller körökben, hátha talál még belőle. :) 

Ti szeretitek a nude rúzsokat? Melyik a kedvencetek? Ezzel van tapasztalatotok? :)

Megjegyzések

  1. Mekkora öröm, ha sikerül normális nudeot találni a fehér bőrhöz! :-D Én is mostanság gondolkoztam hogy egy nude rúzsom sincs, de egyelőre még félve nyitok ilyen irányba..:)

    VálaszTörlés
  2. Szép szín, jól áll. :) Én is néztem a rúzsokat, de nem találtam egy olyan árnyalatot sem, ami tetszene.

    VálaszTörlés
  3. Tényleg jó a csomagolása, meg hogy rajta van a rúzson a neve, plusz pont :) Kellemes a színe, bár én mindig pirosat/korallosat hordok, úgyhogy nagyon nem szoktam színekből betárazni, ált. egy évig kitart egy rúzs. Ha elfogy a mostani, biztos nézek Catrice-t, a többi terméke is szimpatikus, most a rúzsceruzájuk (piros lip balm azt hiszem) van meg.

    VálaszTörlés
  4. Hmm azt hiszem ezt élőben kell látnom, hogy dönthessek felette :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon szép nude szín, még keresem a tökéleteset, de ő lesz a következő, amit kipróbálok.

    VálaszTörlés
  6. Holnap megyek Rossmanba, remélem lesz még, hogy szemügyre vegyem. Igen tetszetős az eredmény, így ha találok, valószínűleg elhozom.

    VálaszTörlés
  7. Találtam ! Vettem! 699.-
    Te mennyiért jutottál hozzá, ha szabad kérdezni?
    Hagytam is ott belőlr vagy hatot.

    VálaszTörlés
  8. Ahol jártam ott már szinte sehol sem volt semmi, amit szerettem volna a kifutó termékek közül :( Pedig erre is pont fájt a fogam, így a bejegyzés után meg még jobban!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)