Valentin napi Nyereményjáték!!!!!!!!!!!!!


 Mivel a véletlen úgy hozta, hogy ebből a csodás palettából kettő is a birtokomba került, így úgy döntöttem, hogy az egyikkel meglepem egy kedves olvasómat. :) Mivel limitált kollekciós palettáról van szó, ezért elég ritka darab. Itt találtok róla tesztet, természetesen a saját példányommal. :)

A játék vége 2014. 02.07. A nyerteseknek 3 napja lesz jelentkezni a nyereményekért, azaz  02.10. hétfő este 10-ig. Ha a nyertes nem jelentkezik az adott ideig, újra fogok sorsolni, de nagyon remélem, hogy erre nem lesz szükség.

A játékban eleve plusz eséllyel indulnak azok, akik az elmúlt 5 bejegyzéshez írtak ma délután fél 6-ig. Az utólag érkezett kommentárokat nem számítom bele. :)

Jelentkezési feltételek: 
  • Legyél a blog nyilvánosan feliratkozott rendszeres olvasója
  • Kommentárban írd le, hogy melyik a kedvenc romantikus filmed, zenéd vagy könyved. :) 
Plusz esélyek: 
  • +2 esélyt kap mindenki, aki a játék ideje alatt rendszeresen ír kommentárt a bejegyzésekhez. 
  • +1 esély, ha megosztod fb-on ezt a bejegyzést. (linket kérek hozzá)
  • +1 esély ha kiteszed a fenti képet linkkel a blogod oldalsávjába, vagy írsz róla egy rövid bejegyzést. (linket kérek) 
  • +1 esély, ha követsz Bloglovin'-on. (Nevet kérek) 
  • +1 esély ha követsz bármelyiken a következők közül (link a szóra kattintva): facebook, twitter, polyvore. (Nevet kérek) 
Összesen 6 plusz esély szerezhető. Azaz, ha valaki mindent teljesített, akkor 7 eséllyel indul a sorsoláson! :) 
Valamint azok között, akik a játék ideje alatt rendszeresen írtak kommentárt a bejegyzésekhez, ki fogok sorsolni egy Essence pigmentet és egy Catrice lakkot. :) Íme:


Tehát a jelentkezésed a következőképpen nézzen ki:

xy néven követlek
A kedvenc szerelmes filmem: Titanic
+1: megosztottam ezt a bejegyzést fb-on:link
+1: kitettem a blogom oldalsávjába/írtam róla:link
+1: xy néven követlek bloglovin'-on
+1: xy néven követlek twitteren/polyvore-on/facebook-on.

Természetesen a rendszeresen kommentálok plusz esélye csak a sorsoláskor adódik hozzá a jelentkezésükhöz. :)

Ha valamit nem értetek vagy nem világos, akkor kérdezzetek bátran! :)


Sok szerencsét mindenkinek! :)

Megjegyzések

  1. úúúristen nagyon vártam, hogy ez a nyereményjáték legyen, annyira gyönyörű ez a paletta! *.*

    Kiwi néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: About time, Fogadom
    +1: Kiwcsi néven követlek bloglovin'-on

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Asuke néven követlek

    A kedvenc szerelmes filmem: 50 első randi

    +1: kitettem a blogom oldalsávjába: http://fashion-by-asu.blogspot.hu/
    +1: Asuke néven követlek bloglovin'-on
    +1: Andrea Csuvár néven követlek facebook-on.

    Köszönöm szépen a lehetőséget, szuper ez a paletta :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    rone2122 néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: 50 első randi

    +1: megosztottam ezt a bejegyzést fb-on:https://www.facebook.com/schmidt.renata.7/posts/249840125185211?stream_ref=10

    +1: Schmidt Renáta néven követlek facebook-on.

    VálaszTörlés
  4. Ági Niceties néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: P.S. I Love You
    +1: megosztottam ezt a bejegyzést fb-on: https://www.facebook.com/agnes.vaczi.7/posts/547392108690396?stream_ref=1
    +1: kitettem a blogom oldalsávjába/írtam róla: http://nicetiesinmylife.blogspot.hu/2014/01/sziasztok-ma-egy-remek-blogra-es-rajta.html
    +1: Ágnes Váczi néven követlek bloglovin'-on
    +1: Ágnes Váczi néven követlek twitteren/polyvore-on/facebook-on.

    Jaj de izgulok. :) Ez a paletta mesés. ♥

    VálaszTörlés
  5. Adrienn Simon néven követlek

    Kedvenc szerelmes könyvem: Szurovecz Kitti: Fényemberek 1. - A fény hagyatéka

    +1: facebook követés Adrienn Simon néven
    +1: facebook megosztás https://www.facebook.com/adrienn.simon.756
    +1: Bloglovin': Simon Adrienn

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    -Panka néven követlek.
    -A kedvenc romantikus könyveim talán a Fejős Éva könyvek, film sok van, most hirtelen nem tudok egyet kiemelni, zene meg Nickelback-Lullaby vagy a Trying not to love you bár ez inkább a szomorkásabb kategória:)
    +1:Megosztottam Facebookon a játékot: https://www.facebook.com/PankaKormok/posts/693116190729243
    +1:Kiraktam a képet a blogom oldalsávjába: www.pankakormok.blogspot.com
    +1:Bloglovin'-on Panka néven követlek
    +1:Facebookon Panka körmök néven követlek

    Köszi a lehetőséget, csodás ez a paletta!:)

    VálaszTörlés
  7. MiaMay néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: Titanic, könyv Alkonyat és Majd újra lesz nyár, Zene Beyone 1+1
    Tamii Rajzó névvel követlek Facebookon

    VálaszTörlés
  8. Hát ezt nem hagyhatom ki, muszáj jelentkeznem érte :)
    Megaera néven követlek már egy jó ideje, és egy romantikus könyvet említenék - Nora Roberts Tünvérvarázs című kötete az abszolút kedvencem ebben a témában.
    Megosztottam a bejegyzést facebook-on;https://www.facebook.com/szilvia.kormendi.54
    Kitettem a blogom oldalsávjába: http://megaera-magical-world.blogspot.hu/
    Facebook-on pedig Körmendi Szilvia néven követlek :)
    Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget ^^

    VálaszTörlés
  9. Ezen a néven követlek...
    Kedvenc szerelmes dolgom nincs, viszont irodalomból az egyik kedvenc korszakom a romantika korszaka volt...
    A kedvenc magyar költőm Petőfi (kedvenc verset tőle nem tudnék választani), kedvenc külföldi költőm Edgar Allan Poe (kedvenc versem a Holló, kedvenc novellát nem tudok választani) is ebből a korszakból származik...

    Sajnos a bloggerem vicceskedik, szóval bejegyzést nem tudtam csinálni, de köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  10. Ja és bocsi kifelejtettem facebookon Lajkó Líviaként lájkoltam az oldaladat...:D

    VálaszTörlés
  11. Szia,

    Zsuzsa Gatai néven követlek itt.

    A kedvenc szerelmes könyvem : Katie McGarry: Pushing the Limits

    +1: megosztottam ezt a bejegyzést fb-on:https://www.facebook.com/zsuzsa.gataineradeczky/posts/794365243924062?stream_ref=10

    +1: zsuka néven követlek bloglovin'-on

    +1: Zsuzsa Gataine Radeczky néven követlek facebook-on.

    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  12. Óóó :) Szeretnék jelentkezni!
    Elíz néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: csak olyan jut eszembe, ami nem simán romantikus, hanem mellé még vígjáték vagy dráma is. Hiúság Vására, Bájkeverő, Levelek Júliának.
    +1: megosztottam ezt a bejegyzést fb-on: https://www.facebook.com/divatesatobbi/posts/664454613592824?stream_ref=10
    +1: kitettem a blogom oldalsávjába/írtam róla: http://divatesatobbi.blogspot.hu/
    +1: Elíz Csomós (sose tudom hogy ez a nevem ott vagy Divat, szépség és a többi) néven követlek bloglovin'-on
    +1: Divat, szépség és a többi néven követlek facebook-on.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia! :)

    Asarys néven követlek.
    A kedvenc szerelmes filmem: A P.S. I Love You, és jelenleg a kedvenc szerelmes könyvem a Cupcake imádók klubja I. - Beth Ciotta
    +1: megosztottam ezt a bejegyzést fb-on: https://www.facebook.com/nezo.zsuzsa/posts/728765013800176?stream_ref=10
    +1: Asarys néven követlek bloglovin'-on
    +1: Néző Zsuzsa néven követlek facebook-on.

    Köszi a lehetőséget! =)

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Szécsényi Tímea (Mimi) néven követlek.
    Kedvenc romantikus filmem: Felhők felett 3 méterrel.
    Követlek facebook-on: Szécsényi Tímea néven! :)

    VálaszTörlés
  15. Hello!

    Krisztinka néven követlek.
    A kedvenc szerelmes filmem:
    Vizet az elefántnak .
    +1: kitettem a blogom oldalsávjába:http://miserydreamlove.blogspot.hu/
    +1: Krisztinka néven követlek bloglovin'-on

    Köszi

    VálaszTörlés
  16. Szia!:)

    Kedvenc szerelmes filmem a Szerelem és már drogok.
    Fanni Tarjáni néven követlek itt, Facebookon megosztottan és Fancsuu Tarjáni néven lájkoltam az oldalt.Link:https://www.facebook.com/fancsuu.tarjani/posts/584781448268487?stream_ref=10
    Tarjáni Fanni néven követlek Bloglovinon.

    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  17. szia:D
    katus pásztor néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem:Csúf igazság. Könyvem: Halhatatlan szerelem
    +1:Katus Pásztor néven követlek bloglovin'-on
    +1: Katus Pásztor néven követlek facebook-on.
    Nagyon jó kis játék:D Köszi a lehetőséget,sziaa:D

    VálaszTörlés
  18. Szia! Köszönjüka játéklehetőséget. :-) Nyilvánosan követem a blogod már időtlen idők óta djkatybeauty.blogspot.com néven, és a kedvenc romantikus filmem A boldogító talán :-)

    VálaszTörlés
  19. Szia! Nagyon köszi a szuper játékot!
    Réka Réka P. néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: PS. I love you
    +1: kitettem a blogom oldalsávjába a nyereményjátékra mutató képet(linket): rekablogol.blogspot.hu
    +1: Réka Réka P. néven követlek bloglovin'-on
    +1: Pictures of my life néven követlek facebookon.

    VálaszTörlés
  20. Szia! Nagyon szép paletta!
    :)
    The queen bee néven követlek.

    Kedvenc szerelmes filmem: Csúf szerelem.

    +1: megosztottam ezt a bejegyzést fb.-on: https://www.facebook.com/mehecskeblog

    +1: Méhecskeblog néven követlek facebookon. :)

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Nixon néven követlek itt.
    A kedvenc romantikus filmem a Minden6ó, nem tipikus szerelmes film de nekem akkor ez az egyik kedvencem!
    +1 esély: Bloglovin'-on Nikoletta Bányai néven követlek
    +1 esély: kitettem a nyereményjáték képét linkkel együtt a blogom oldalsávjába itt: http://bizsumania.blogspot.hu/

    Köszi!:)

    VálaszTörlés
  22. Szia.
    Nagyon szuper nyereményjáték, én is szeretnék jelentkezni. :)
    GhostGirl néven követlek
    Kedvenc szerelmes filmem/könyvem nincs, nem igazán szeretem az ilyen stílusú műveket. :)
    +1: GhostGirl néven követlek bloglovin'-on
    +1: Nikolett Gulyás néven követlek facebook-on.

    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  23. Szia! Én is szeretnék jelentkezni!
    -Violetta Kovács néven követlek
    -A kedvenc szerelmes zeném: Rihanna- Diamonds

    + Violetta09 néven követlek bloglovinon
    + facebookon Kovács Violetta néven követlek
    + kitettem blogom oldalsávjába:http://beautyfromviola.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  24. Morella néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: Egy makulátlan elme örök ragyogása

    +1: írtam róla: http://tinyurl.com/nvdn6zq
    +1: fakemirrors néven követlek twitteren

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  25. Szia!

    Mia néven követlek (ezer éve :)
    A kedvenc szerelmes/romantikus filmem: Barátság extrákkal

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Leskó Krisztina néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: Édes kis semmiség, Igazából szerelem

    +1: Leskó Krisztina (muszkovit) néven követlek bloglovin'-on
    +1: Leskó Krisztina néven követlek facebook-on.

    Köszönjük a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Enikő Széles néven követlek. A kedvenc szerelmes filmem : Séta a múltba.Enikő Széles néven követlek Bloglovinon és lájkoltam az oldalt facebookon. Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  28. szia ! szeretnék jelentkezni :)
    cs.szandraa néven vagyok a rendszeres olvasóid között
    bloglovinon cs.szandraa vagy csszandraa néven követlek (+1)
    kedvenc romantikus filmem : Fogadom :))
    mesés nyeremény, köszi a lehetőséget ! :))

    VálaszTörlés
  29. Szia!

    Petra világa néven követlek.
    A kedvenc szerelmes filmjeim: PS. I love you és a Szerelmünk lapjai
    +1: kitettem a blogom oldalsávjába: petravilaga.blogspot.com
    +1: Petra világa néven követlek bloglovin'-on
    +1: Czellár Petra néven követlek facebook-on.

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    Krisztina Réka Kerekes néven követlek

    A kedvenc szerelmes filmem: Minden kút Rómába vezet

    +1: kitettem a blogom oldalsávjába: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    +1: Kerekes Réka néven követlek bloglovin'-on

    Köszi szépen a játékot, szuper nyeremények! :)

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    -Piros néven vagyok rendszeres olvasód a blogon
    -Megosztottam a facebookon a játékot :https://www.facebook.com/piroska.kocsis?ref=tn_tnmn
    -Gyürüsné Kocsis Piroska néven követlek a facebookon
    -Kedvenc szerelmes filmem: Büszkeség És Balítélet, Szépség És A Szörnyeteg
    -Kedvenc szerelmes számom: Kárpátia-Szél Viszi Messze , Csík Zenekar-Most Múlik

    VálaszTörlés
  32. Ez lemaradt:
    Republic- Engedj Közelebb

    VálaszTörlés
  33. Szia! szeretnék játszani! :)

    Kati néven vagyok rendszeres olvasód
    A kedvenc szerelmes fimem igazából sorozat, a The Office-ban Pam és Jim kapcsolata számomra az abszolút romantika. :)

    (+1) megosztottam fb-on: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=812031322147699&id=532115830145940&stream_ref=10
    (+1) blogom oldalsávjába kitettem: http://lassandebiztosan.blogspot.hu/
    (+1) Bloglovin'-on J. Katalin néven követlek
    (+1) Twitteren pedig J_Kati_ néven

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  34. Szia! :)
    Jelentkeznék én is, FranCiiska néven követlek, a kedvenc romantikus filmem Az 50 első randi :D

    (+1) Facebook-os megosztás: https://www.facebook.com/ciskafischer/posts/10200517329375536?stream_ref=10

    (+1) kinnvan blogom oldalsávjában:
    http://unalomuzesalapfokon.blogspot.hu/

    (+1) Bloglovin'on követlek Ciska néven.

    (+1) Twitteren pedig Franciffka néven. (:

    Köszönöm a lehetőséget, és hogy szóltál! :D

    VálaszTörlés
  35. Panni (Panka's beauty) néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: A végzet ereklyéi annak minősül? :D

    Köszönjük a játékot!♥

    VálaszTörlés
  36. Szia!
    Nóra néven követlek.
    A kedvenc szerelmes filmem pedig a P.S I Love you

    +1: Gonda Eleonóra néven követlek bloglovin'-on

    ui: kis nyeremény, nagyon tetszik ez a paletta!Sajnálom, hogy nem láttam sehol, de hátha... :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    Szeretnék a játékra jelentkezni.
    T.Andi néven követlek.

    Kedvenc szerelmes filmem, hm...igazából nincs kedvencem.

    +1: T.Andi néven követlek bloglovin'-on
    +1: Tatár Andi néven követlek facebook-on.

    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  38. Szia! :)
    Bokor Boglárka néven követlek.
    A kedvenc szerelmes filmem:One day és a Levelek Júliának.
    +1: megosztottam ezt a bejegyzést fb-on:https://www.facebook.com/bokorbogi93/posts/767092633319346?stream_ref=10
    +1: Bokor Boglárka néven követlek bloglovin'-on.
    +1: Bokor Boglárka néven követlek facebook-on.
    Köszi a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  39. Szia!

    Castia néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: Szeress ha tudsz (Playing by heart)
    +1: kitettem a blogom oldalsávjába/írtam róla: http://castia.blogspot.com
    +1: Castia néven követlek bloglovin'-on
    +1: castiatwits néven követlek twitteren.

    Köszönöm a lehetőséget, szép estét! :)

    VálaszTörlés
  40. Szia!

    Nikóca T. neven kovetlek.
    Kedvenc szerelmes filmem:
    Szerelmunk lapjai.
    Nikosz neven kovetlek bloglovinon.
    Nikoletta Tassi neven lajkoltalak FBon es meg is osztottam a posztot.

    Szuper ez a paletta. Jo.lenne megnyerni mert sehol sem talalkoztam vele. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamiert a linket nem tette be de itt van meegyszer a Fb link :-)
      https://m.facebook.com/home.php?__user=100001483644163#!/nikoletta.tassi?__user=100001483644163

      Törlés
  41. Szia!:)
    gabcsy néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: Ha igaz volna...
    +1: gabcsyyii néven követlek bloglovin'-on
    +1: gabcsyyii néven követlek twitteren
    +1: Gabriella Szöllősi néven követlek facebook-on

    VálaszTörlés
  42. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Regina néven követlek.
    A kedvenc szerelmes filmem: Sztárom a párom
    +1: megosztottam ezt a bejegyzést fb-on: https://www.facebook.com/regina.nagy.77/posts/531648300267069?stream_ref=10
    +1: Regina néven követlek bloglovin'-on
    +1: Regina Nagy néven követlek twitteren

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  43. Szia, szeretnék én is jelentkezni:)
    nikkii néven követem a blogod
    romantikus zene: I will always love you
    Plusz esélyek:


    +1 esély, ha követsz Bloglovin'-on. (Niki Horváth)
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  44. Hellóbelló!
    Mesés ez a paletta, köszi a játékot! :)
    Kedvenc romantikus filmem - Breakfast At Tiffany ill az 500 nap nyár :)
    Kedvenc romantikus könyvem a Jane Eyre illetve a Büszkeség és balítélet
    A legjobb romantikus zene pedig Avril: I love you
    (bocs az extra szájmenésért de imádom az ilyen kis apró, vicces kérdéseket, feldobja az egész jelentkezést)
    Bartus Rita néven követlek,
    +1 - twitteren is ugyanígy :)
    (A kommentelés a bejegyzésekbe még alakulóban, nem tudom hogy mindre kell, vagy csak sokra :))

    További sok sikert a bloghoz! :)

    VálaszTörlés
  45. Szia!
    Soledad néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: 50 első randi
    +1: Szlovencsák Rita néven követlek facebookon.
    +1: megosztottam a facebookon: https://www.facebook.com/rita.szlovencsak/posts/596094440471565?stream_ref=10
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  46. Szia! Fajer Melinda néven követlek.
    A kedvenc szerelmes filmem: Ötven első randi
    +1: @MelindaFjer néven követlek Twitteren, fmelinda néven Polyvore-on
    +1: Fajer Melinda néven követlek Bloglovinon már nagyon rég óta
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  47. Szia!

    De Ni néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: Szerelmünk lapjai
    +1: Angyal Daniella néven követlek bloglovin'-on
    +1: Angyal Daniella néven követlek facebook-on.

    VálaszTörlés
  48. Szia!
    Köszönjük a játékot!
    Bácskai Kata/bkata néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: Ház a tónál
    +1: Kata Bácskai néven követlek bloglovin'-on
    +1: Bácskai Kata néven követlek facebook-on.

    VálaszTörlés
  49. Kinga Kása néven követlek, kedvenc romantikus film : 200 éves ember (szerintem elég romantikus és megható, amellett, hogy sci-fi is :) )

    VálaszTörlés
  50. Kedvenc szerelmes számom: Punnany Massif- Másfél hete

    dalmico17(Dalma Lippai) néven követlek

    Dalma Lippai néven követlek bloglovin'-on

    Dalma Lippai néven követlek facebookon

    Köszi a játékot :3

    VálaszTörlés
  51. Renáta N néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: Kellékfeleség
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  52. Szia:) Hagi néven követlek, kedvenc romantikus filmjeim pedig az About Time (Időről időre) és a How I Live Now.

    VálaszTörlés
  53. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  54. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  55. Szia!

    A kedvenc szerelmes filmem az Egy nap.
    Gabriella Rákóczi néven követlek.
    +1: és ugyanezen a néven követlek bloglovin'-on.

    VálaszTörlés
  56. Szia :)

    Muffin^^ néven követlek.
    Kedvenc filmem az 50 első randi.

    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  57. Szia :) De rég álmodoztam ilyemn palettáról, de nem találtam sehol *-*

    Audrey néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: A nagy Gatsby
    +1: megosztottam ezt a bejegyzést fb-on: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=732833893417295&id=233497530107344&stream_ref=10
    +1: kitettem a blogom oldalsávjába/írtam róla: http://audrey-s-corner.blogspot.hu/2014/02/jatek.html
    +1: Audrey néven követlek bloglovin'-on
    +1: itisaudrey néven követlek Twitteren, Audrey’s corner néven követlek Facebookon

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  58. Szia! :)
    Én elsősorban a receptek miatt kerültem a blogodra(a nagyon csokis muffin volt a "bűnös"),de mint minden lány szeretek sminkelni,szeretem a haul bejegyzéseket stb. :) Ezért szeretnék jelentkezni és köszönöm a lehetőséget!

    Nikxa néven követlek
    A kedvenc szerelmes filmem: Álmomban már láttalak
    +1 megosztottam a bejegyzést fb-on : https://www.facebook.com/koni.nikolettjudit/posts/521968041250249?stream_ref=10
    +1 követlek fb-on Koni Nikolett Judit néven
    +1 Nikyy Koni néven követlek twitteren

    VálaszTörlés
  59. Szia.
    V.Vivien néven követlek
    kedvenc szerelmes filmem: Én és a hercegem
    +1 Facebook-on Vivien Valtner néven követlek
    Köszi a játékot , nagyon szép ez a paletta :)

    VálaszTörlés
  60. Szia!
    Dream néven követlek.
    A kedvenc szerelmes filmem:a szerelmünk lapjai.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    A blogon suram néven követlek.
    Kedvenc filmem: Titanic
    Bloglovinon Mária Surányi néven
    Facebookon megosztottam a játékot:
    https://www.facebook.com/maria.suranyi
    Twitteren Surányi Mária néven követlek.
    Köszönöm a játékot.

    VálaszTörlés
  62. Szia!
    Nóra Kovács néven követlek már régóta.
    Kedvenc szerelmes film: Igazából szerelem

    +1 esély:megosztottam facebookon a bejegyzést: https://www.facebook.com/nora.kovacs.3979/posts/409428209192418?stream_ref=1

    +1 esély:Nóra Kovács néven követlek bloglovinon

    +1esély: facebook-on is Nóra Kovács néven követlek.

    +1esély: írtam kommentárt mindenhová.

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)