Mini Haul

Történetünk néhány napja kezdődik, amikor is azon információ birtokába jutottam, hogy végre nálunk is kaphatóak a Maybelline Baby Lips ajakápolók a Müller-ben. Egyébként is készültem oda, az OPI karácsonyi kollekció szemügyrevételére és a Catrice Thrilling Me Softly trendkiaás kifosztására.
Így pénteken felkerekedtem, hogy kiköltekezzek egy picit. :)
Sajnos nálunk a Müllerben sem a Baby Lips, sem az OPI karácsonyi kollekció nem volt még. Sőt az eladó úgy nézett rám a Baby Lips említésekor, mintha kínaiul beszélnék hozzá. A Catrice trendkiadás pedig borzalmasan le volt fosztva és szét is volt barmolva. Mondjuk ez részben annak is betudható, hogy a pirosítókhoz nem volt teszter, így mindegyikbe belepiszkáltak. -.- A lakkok közül éppen az a kettő volt már csak, ami annyira nem tetszett, de végül az egyik szemhéjpúder trio-t sikerült elhoznom.


 Íme a zsákmány. :) Bővebb leírásért és még több képért kattints a lenti linkre! ;)




 Ezt a képet még pénteken este lőttem, itt jobban átjönnek a színek. :)

A Tesco-ban szuper akcióban lehetett kapni a Garnier Ultra Doux samponokat és balzsamokat, a három darabért összesen 1200Ft-ot fizettem, egyébként a kettő lenne ennyi. A levedulás-rózsás verziót már régóta ki akartam próbálni, gondoltam itt az alakom. A barackosból pedig épp elfogyott a balzsamom.

Itt vettem még egy Marie Claire-t, mert mint tudjátok ehhez a számhoz ajándék Catrice négyes szemhéjpúder járt. :) Egyébként meglepődtem, hogy mennyit fejlődött a magazin, az is lehet, hogy nyertek egy új rendszeres olvasót maguknak. :)


 A Thrilling Me Softly trendkiadásból végül a "C01 Soft Thrill" landolt a kosaramban. Ebben egy két olyan árnyalat található amit a színmeghatározó félsötét és sötét taupe-nak nevez. A harmadik szín egy csillámos fehéres-ezüstös árnyalat.


 Csodás színei vannak szerintem. A középső árnyalatnak van egy pici lilás beütése. :)


 A Catrice négyese is csodás. A "030 OMG I Want That!" nevűről van szó, amit ha jól emlékszem már kivontak az állandó szortimentből. Egy bronzos, egy matt fekete alapon lila és kék csillámos, egy arany fényű grafit és egy kellemes pezsgőszín rejtőzik az átlátszó panelban.


 Nem tudom még mi lesz a sorsa, de lehet hogy nyeremény lesz belőle, mert szerintem csodás télies-karácsonyi színek. :)


Még két Catrice lakkot zsákmányoltam, a Glamazona repedezős arany színű lakkját és egy bronzos árnyalatot, a "910 Oh My Goldness!-t.

Valamint vettem még egy sima szürke basic kardigánt is, semmi extra, az első képen láthatjátok. A Vögele-ben árválkodott 4000Ft-ot simán megért. :) Megtetszett hogy a sima anyagán kívül olyan kis szöszös-puha szőrös. :) 

Ti vettetek mostanában valamit? A fentiek közül használtok valamit? :)

Megjegyzések

  1. Régen nagyon szerettem a Garnier balzsamait és samponjait, azóta átpártoltam egy Alverde samponra illetve egy Kallos balzsamra. A levendulás- rózsás viszont lehet nálam is helyet kap a fürdőszobában! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a kardigán, megnézném egy outfitba! szép a catrice arany lakk!!A garnier-ek meg tényleg megérték az árukat :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon vonzódtam az újsághoz, mikor megláttam hozzá a palettát, de amikor az árát megpillantottam, elmúlt a vonzalom. Azt hiszem nem adok egy újságért majdnem 800 forintot :D

    VálaszTörlés
  4. Iluss a kis méretű magazinhoz is van paletta, az 500Ft-ba kerül. :)

    VálaszTörlés
  5. A barackos balzsamnak isteni illata van :) Nekem is ez van most használatban.
    Az újság+paletta kombón gondolkoztam én is, de végül ott hagytam, mert nem éreztem annyira a magaménak a palettát.

    VálaszTörlés
  6. Apuci pénzéből könnyű! Másnak meg a betevő falatra sem jut te ostoba!

    VálaszTörlés
  7. Abba, hogy ki az ostoba inkább ne menjünk bele, csak annyit mondanék, hogy nem az apám pénzét költöm, tekintve, hogy 12 éves korom óta nem láttam.
    Tudod, van olyan dolog, hogy munka, ami nekem történetesen van. Hasznosabb elfoglaltság, mint rosszindulatú névtelen kommentárokat írni. Ajánlom a figyelmedbe! Vagy egy terapeutát!

    VálaszTörlés
  8. Nos én kis méretűvel nem is találkoztam, de már édes mindegy! :D

    VálaszTörlés
  9. A Glamazona lakk tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)