Őszi-Tag


Két szuper Tag-et is találtam az ősszel kapcsolatban, de nem tudtam köztük választani. Az egyik magyar verzióban már népszerű blogger körökben, míg a másikat youtube-on és angol nyelvű blogokon láttam.
Végül úgy határoztam, a kettőt egybe vegyítem. :)

1. kedvenc dolog az őszben?
Hú hát az illatok, a levegőfüst szagú,levél illatú, ködös aromája. A színek, a fények, a hosszú esték. Imádom az őszi dekorációt, a Halloween-időszakot, az őszi ételeket, a teákat, a finom gyertyákat és füstölőket, az őszi ruhákat, a hosszú sétákat és a kandalló-cserépkályha melegét.

2. Kedvenc őszi italod?
Teák, forró csoki, karamellás tej, chai latte.

3. Milyen ízesítésű a kedvenc teád? 
A legújabb kedvencem a karamellás-körtés, de szeretem a citromos-gyömbéreset, a legtöbb zöld teát. Sokszor veszek kimért teákat is, abból a karamellás alma, a fahéjas-sütőtökös-rumos ízesítésű és a "Karibi Álom" a kedvencem, ami kókuszos-trópusi gyümölcsös.

4. Kedvenc gyertyád,illatod? 
A YC gyertyák közül a Mountain Lodge, az Autumn Leaves, a vaníliás és a Home Sweet Home a kedvenc őszi illatom. Füstölők közül a szantálos illatokat szeretem, az olajok közül a vaníliás és a karamellás a kedvencem. :)

5. Kedvenc rúzs?
Nincs kifejezetten kedvenc rúzsom vagy szájfényem, de az utóbbi két évben megkedveltem a sötétebb színeket. Most is biztosan beszerzek majd egy bordós árnyalatot.

6. Kedvenc hidratáló termék? 
Arcra a Garnier Pure Actice, testre pedig változó.

7. Milyen színeket használsz a szemeiden? 
Szeretem a barnás, nude, arany,bronz árnyalatokat, de néha egy kis lila vagy zöld is jöhet. :)

8. Kedvenc zene amit ősszel hallgatsz? 
Van pár állandó kedvencem, szeretem Diana Krall-tés Amy Winehouse-t, Lana del Rey-t, van néhány komolyzenei mű is amit ilyenkor szívesen hallgatok. Szeretem a Karácsonyi Lidécnyomás és az Álom Luxuskivitelben zenéit is. :)

9. Kedvenc film és sorozat amit ilyenkor nézel? 
Filmből a Tim Burton alkotások, a Karácsonyi Lidércnyomás, a Halott menyasszony, a Sleepy Hollow és az Alice Csodaországban. Szeretem még az Álom luxuskivitelben-t is ilyenkor. A sorozatok közül egyértelműen az ősszel kezdődőek. :)

10. Kedvenc könyv amit ősszel szeretsz olvasni? 

Fekete István könyvek, Üvöltő szelek, Hush Hush részei, de egy izgalmas Dan Brown regény is mindig jöhet. :)

11. Kedvenc őszi viselet? 
Kényelmes naci, bokacsizma vagy bakancs, egyszerű felső, kardigán, könnyű kabát és egy szép sál. :)

12. Kedvenc őszi étel? 

Sütőtökös ételek, almás ételek, ruccolás-céklás saláták, karamellás sütik, brownie, karamellás-sütőtökös csokis muffin. :P

13. Kedvenc helyed ilyenkor? 

A Hanság környékét és a Bakonyt nagyon szeretem, de gyakran járok a környékbeli Duna partra és az erdőbe is. :)

14. Szereted a sütőtököt? 
Imádom! :)

15. Ha meghívnának egy Halloween-buliba minek öltöznél? 
Halott Menyasszonynak, vagy egy Jane Austin regény hősnőnek, esetleg Katniss Everdeen-nek. :D

16. Mivel töltődsz fel ilyenkor? 
Egy hosszú séta, egy jó könyv vagy film finom tea mellett, sütés-főzés, kerti munkák... :)

17. Kedvenc őszi kiegészítőd? 
Sálak, nyakláncok, gyűrűk, harisnyák. :)

18. Milyen sorozatokat nézel ősszel? 
Vampire Diaries, Arrow, PLL és most kezdem majd az Originals-t, a Ravenswood-ot, a Sleepy Hollow-t és a Dracula-t is. :)

19. Nagy meleg pulcsi vagy vékony kabát? 
A hangulatomtól és a többi viselt ruhámtól is függ. :)

20. Sima sál vagy "végtelen" sál? 
Mindkettőt szeretem. :)

21. Előfordul hogy hordasz napszemüveget? 
Igen, és nem értem ezzel mi a baja sokaknak. :D Nem nyárszemüveg a neve. :D Miért ne lehetne hordani bármikor ha süt a nap. Egyébként is érzékeny a szemem.

22. Mi az a három dolog ami azonnal beugrik ha az őszre gondolsz? 
Halloween, falevelek, sütőtök.

23. Kedvenc őszi gyümölcs? 
Alma, körte, szőlő

24. Kedvenc őszi édesség/sütemény? 
Finn almatorta, Karamellás-sütőtökös-kakaós muffin, browniek

25. Kedvenc őszi hónapod? 
Október. Ilyenkor már a természet és az időjárás is őszies, érik a sütőtök és jön a Halloween. :P


Kitöltöttétek ezt a Tag-et? Ha nem, remélem kedvet kaptok hozzá, legalább néhány kérdés erejéig kommentár formájában. ;) 

Megjegyzések

  1. hmm..sütőtök, én is imádom :)) na meg az őszi illatok.. sok válasz megegyezik az enyémmel :)

    VálaszTörlés
  2. kedvenc gyertya és a süteménynél amiket írtál azokat én is kedvelem/szeretem :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)