NOTD - Happy Nails

Fogalmam sincs hol láttam ezt a pöttyös-verziót pár hete, de azonnal tudtam hogy el fogom majd készíteni. :) Annyira vidám, tavaszias és aranyos, hogy már attól jókedvem lett ha csak ránéztem. Másoknak is nagyon tetszett, sok pozitív visszajelzést kaptam. :)


Pöttyös táska, pöttyös köröm. :)


Alapnak egy menta színű Essence lakkot használtam, a gyűrűs ujjamon pedig egy Lovely lakkot. A pöttyök egy pink lakkal és a másik két korábban alapnak használt színnel készültek, végül pedig felkentem rá egy fedőlakkot is. Így 5 napig fent maradt a körmömön. :) A pöttyöket ezúttal egy gombostű hegyével csináltam, utólag is köszönöm annak a kedves olvasónak aki ezt ajánlotta. :)


Gyönyörű virágba borult a körtefánk, nem tudtam megállni hogy ne lőjék pár képet vele. :)


Nekem nagyon tetszik ez a pöttyös design, biztosa sok verzióban fog még elkészülni idén. ^^ 


Mit szóltok hozzá? Van kedvenc körömdíszítési technikátok vagy kedvenc mintátok? :) 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)