L'Oréal Studio Secrets Professional Primer/Base teszt

Nézzétek el nekem hogy nem írtam ki a címben a termék teljes nevét. :D Igazán hangzatos és sokat mondó, mint úgy általában a L'Oréal sminktermékei. Nem mondanám magam a legnagyobb rajongójuknak, de ez nem a termékek minősége miatt van így, hanem mert egyszerűen nem szimpatikus a kampányaikban használt agyon fotóboltolt, csilli-villi, műszempillás álomvilág, amit persze maguk a termékek nem tudnak teljesíteni. Nagyon szerettem az alapozójukat (True Match) és volt szerencsém kipróbálni több spirált és szájfényt is tőlük és mindegyik nagyon jó kis darab volt. Ezt a primert még pár hónapja vettem és azóta is rendszeresen használom. A Catrice primerem utódja volt. Nem szeretném tovább szaporítani a szót, jöjjön a lényeg, vagyis maga a teszt. :)



A termék egy masszív üvegtégelyben kapott helyet, aminek jó minőségű, csavaros műanyag fedele van. Jól záródik. Ami abszolút pozitívum hogy védőfóliával látták el, így nem lehet belemászni. Azt hiszem hogy ez egy 4000Ft-os termék esetében a minimum.

 

Maga a termék halvány rózsaszínes, az állaga sűrű, illata nincs. Ami nekem nem tetszik, hogy kézzel kellene belenyúlni. Én egy korrektorecsettel szoktam belenyúlni, mert higiénikusabbnak tartom így a használatát. 15ml-t tartalmaz a tégely. Az előző Catrice primerem ha jól emlékszem 14ml-es volt, és így tartott 2 évig, pedig szinte minden nap használtam.


Itt is látható hogy az állaga nagyon sűrű.


Egészen kevés is belőle, ez a mennyiség a teljes arcomra elég. Habár maga a termék sűrű, de nagyon könnyen el lehet dolgozni. Azonnal beszívódik a bőrbe.


A pirossal karikázott részen látható leginkább, hogy milyen hatása van. Eltünteti a pórusokat, kisimítja  a barázdákat, egyenetlenségeket. A bőr felülete matt és sima lesz.


Az alapozó vagy BB krém felvitele sokkal könnyebb vele, a tartósságukat jelentősen megnöveli. Nekem 6-7 óra után is tökéletes a Garnier BB krémmel, nem kell újrapúderezni sem. 
Habár gyakran előfordul hogy csak egy kis korrektorral és púderrel egészítem ki, így is tartja magát, nem fényesedik ki a bőröm. 

Vélemény: Szerintem szuper termék valakinek akinek nincsen komolyabb problémája a bőrével. Tágabb pórusokat, mélyebb ráncokat, erősebb pigmentfoltokat talán nem tüntet el olyan eredményesen. Nekem mindennapi használatra bevált, nagyon megszerettem. 

Értékelés: 5/5 


Ismeritek ezt a primert? Mi a véleményetek róla?



Megjegyzések

  1. Engem mindig is érdekeltek a Loreal arcra való termékei, primerek, alapozók stb, de viszonylag kevés teszt van róluk, a zsákbamacskához meg drágák. Köszönöm a tesztet, igy már bátrabban merek Loreal termékeket kipróbálni :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)